25-08-2014, 19:25
podłączę się pod temat - bo u mnie po wyjęciu suszary, mimo, że ponoć luzów nie ma, to są powypalane łopatki przy przebiegu 180tyś... brałem pod uwagę zakup nowej właśnie za 2200 garretta, albo KKK za 1900 brutto. O KKK nie słyszałem do czasu jak nie docytałem że np oryginalnie do wersji 130KM było pchane właśnie KKK. Podpowie ktoś jak to się ma jakościowo - na jakiś zagramanicznych stronach czytałem debaty co lepsze i generalnie to ponoć te same sprzęty? Jakieś uwagi w tym temacie?
Przyznam, że dając turbo do czyszczenia i przeglądu od razu zakładałem, że w razie W kupię nową, ale teraz przy okazji wizyty w warsztacie, zrobiłem rozrząd (1150), do turbyny trza doliczyc olej i filtry w przypadku wymiany i tu jak doliczę nowe turbo to się zastanawiam czy nie lepiej się porządnie opić i zacząć jeździć rowerem i tak od nowej przechodzą mi myśli ad kupna regenerowanej, albo zakup KKK, skoro do KKK są części a do garretta tylko zamienniki, albo nie ma ( teoretycznie).
Decyzja do jutra
Przyznam, że dając turbo do czyszczenia i przeglądu od razu zakładałem, że w razie W kupię nową, ale teraz przy okazji wizyty w warsztacie, zrobiłem rozrząd (1150), do turbyny trza doliczyc olej i filtry w przypadku wymiany i tu jak doliczę nowe turbo to się zastanawiam czy nie lepiej się porządnie opić i zacząć jeździć rowerem i tak od nowej przechodzą mi myśli ad kupna regenerowanej, albo zakup KKK, skoro do KKK są części a do garretta tylko zamienniki, albo nie ma ( teoretycznie).
Decyzja do jutra
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...