Ocena wątku:
Intercooler - zapytanie
19-01-2014, 00:31
Post: #1
Intercooler - zapytanie
Witam,
jestem świeżo po wymianie turbo i mechanik powiedział, że intercooler zaczyna się pocić. Moje pytanie jest następujące... czy do 116 konnego AUY podejdzie większy intercooler od 130 i czy ewentualnie będzie dużo przerobek?
Reklama

19-01-2014, 11:52
Post: #2
RE: Intercooler - zapytanie
Niestety nie pasuje tak p&p ale i tak nie ma sensuzmieniac na taki bo nic to nie da a seryjny ogarnia sprawe na dosc duze moce. Łatwiej chyba cos zaadaptować z innej marki.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
25-02-2016, 22:42
Post: #3
RE: Intercooler - zapytanie
A wez powiedz do jakich mocy ten seryjny starcza wodzu zwlaszcza w lato Wink
26-02-2016, 07:42
Post: #4
RE: Intercooler - zapytanie
dwiescie a nawet wiecej tez powinien ogarnąć. Ma dosc duza pojemnosc wiec spokojnie wydoli. Bedziesz widzial na mapie jaka temepratury panują na IC. BEdziesz hamowal auto po modach czy tak tylko na czuja zmodzisz soft u siebie? Ciekaw jestem na ile wydola Ci te wtryski bo nikt nie wie ale slyszalem ze 180 powinny dac rade wykrzesac ale moze i wiecej sie da. Daj znac jak zmodzisz.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
26-02-2016, 22:17
Post: #5
RE: Intercooler - zapytanie
Z tego co mi wiadomo seria powinna podejsc do 160-170 przy dobrym dmuchnieciu , wiecej nie wydaje mi sie ze bedzie do czego dmuchac bo i po co , na hamownie pojade przy najblizszej okazji nie stety nie mam u siebie miejsca zeby wstawic rolki :/
26-02-2016, 22:46
Post: #6
RE: Intercooler - zapytanie
Robert mi mówił ze te 180 km na pompkach auy da się wykrzesać.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
27-02-2016, 17:42
Post: #7
RE: Intercooler - zapytanie
Hmm.. ciekawe ale to raczej na jakiejs GTB20xx , tylko czy jest sens tak sztucznie pchac tam powietrze , trzeba by tam pod 3 bary wpompowac . Lepiej obnizyc cisnienie i troche dowalic paliwa .
27-02-2016, 18:12
Post: #8
RE: Intercooler - zapytanie
Coś koło 1.6-1.7 nadciśnienia ustawisz i podlejesz konkretnie to te 180 pęknie jak nic.
Można by jeszcze spróbować na gt2052 i takie coś tez będę robił pod 1.9 tdi. Do 220 koni ogarnia. Zaletą dużej suszarka jest też to ze łatwiej spaliny wylatuja czyli 1.7 bara z gtb to lepiej jak 1.8 z jakiejś hybrydy na gt1749vb czy va.
Ale czekam aż założysz ta vb i zmodzisz soft i się shamujesz albo napiszesz jak tam odczucia.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
28-02-2016, 00:00 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2016 00:13 przez misiozol.)
Post: #9
RE: Intercooler - zapytanie
Dla nie modowanej turbiny GT1749VB podobno bezpieczne max przy 4000rpm to 1.65bar , niestety nie moge nigdzie znalezc mapy kompresji zeby to potwierdzic i wyliczyc moc/niuton, jedyna jaka mapa kompresji jest to dla zwyklej 1749V , chyba ze ty masz gdzies taka mape kompresji albo wiesz kto ma ? bo gugiel milczy Wink

A i na twoim miejscu bym wybral gt2256v , bardziej pasuje i nie bedziesz go za bardzo obciazal , no chyba ze juz masz kupione Wink
01-03-2016, 01:01
Post: #10
RE: Intercooler - zapytanie
Dobra mam mape kompresji Wink




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  intercooler, chłodnica oleju - problem krisb 35 32,560 03-03-2015 20:27
Ostatni post: wesol
  intercooler roznice 115 a 130 KM syku85 1 1,667 28-01-2014 18:33
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name