Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Intercooler - zapytanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam,
jestem świeżo po wymianie turbo i mechanik powiedział, że intercooler zaczyna się pocić. Moje pytanie jest następujące... czy do 116 konnego AUY podejdzie większy intercooler od 130 i czy ewentualnie będzie dużo przerobek?
Niestety nie pasuje tak p&p ale i tak nie ma sensuzmieniac na taki bo nic to nie da a seryjny ogarnia sprawe na dosc duze moce. Łatwiej chyba cos zaadaptować z innej marki.
A wez powiedz do jakich mocy ten seryjny starcza wodzu zwlaszcza w lato Wink
dwiescie a nawet wiecej tez powinien ogarnąć. Ma dosc duza pojemnosc wiec spokojnie wydoli. Bedziesz widzial na mapie jaka temepratury panują na IC. BEdziesz hamowal auto po modach czy tak tylko na czuja zmodzisz soft u siebie? Ciekaw jestem na ile wydola Ci te wtryski bo nikt nie wie ale slyszalem ze 180 powinny dac rade wykrzesac ale moze i wiecej sie da. Daj znac jak zmodzisz.
Z tego co mi wiadomo seria powinna podejsc do 160-170 przy dobrym dmuchnieciu , wiecej nie wydaje mi sie ze bedzie do czego dmuchac bo i po co , na hamownie pojade przy najblizszej okazji nie stety nie mam u siebie miejsca zeby wstawic rolki :/
Robert mi mówił ze te 180 km na pompkach auy da się wykrzesać.
Hmm.. ciekawe ale to raczej na jakiejs GTB20xx , tylko czy jest sens tak sztucznie pchac tam powietrze , trzeba by tam pod 3 bary wpompowac . Lepiej obnizyc cisnienie i troche dowalic paliwa .
Coś koło 1.6-1.7 nadciśnienia ustawisz i podlejesz konkretnie to te 180 pęknie jak nic.
Można by jeszcze spróbować na gt2052 i takie coś tez będę robił pod 1.9 tdi. Do 220 koni ogarnia. Zaletą dużej suszarka jest też to ze łatwiej spaliny wylatuja czyli 1.7 bara z gtb to lepiej jak 1.8 z jakiejś hybrydy na gt1749vb czy va.
Ale czekam aż założysz ta vb i zmodzisz soft i się shamujesz albo napiszesz jak tam odczucia.
Dla nie modowanej turbiny GT1749VB podobno bezpieczne max przy 4000rpm to 1.65bar , niestety nie moge nigdzie znalezc mapy kompresji zeby to potwierdzic i wyliczyc moc/niuton, jedyna jaka mapa kompresji jest to dla zwyklej 1749V , chyba ze ty masz gdzies taka mape kompresji albo wiesz kto ma ? bo gugiel milczy Wink

A i na twoim miejscu bym wybral gt2256v , bardziej pasuje i nie bedziesz go za bardzo obciazal , no chyba ze juz masz kupione Wink
Dobra mam mape kompresji Wink
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie