28-03-2013, 19:36
tak. Juz pisalem ze to sa te same silniki. Nie ma miedz nimi roznicy. Doszukujecie sie niewaidomo czego. Moc sie bierze z podlania paliwem i podpompowania powietrza wiec reszta tu nie ma nic do tego. W dieslu nie ma czegos takiego jak w benzynowcach ze sie daje ostre walki. Tu krzywka dusi i tak na zawór tak dlugo ze prawie sie zawory spotykaja z tlokiem. Wazne jest bardzo zgranie walu korbowego z walkiem rozrzadu. W benzynie mozna nawet przestawic o jedne zabek i mozes znie poczuc zbytnio roznicy. W dieslu przestawienie nawet o ćwierc zeba powoduje duza roznice. Jedne zabek to juz masakra. Pamietaj ze na kole od walka rozrzadu masz fasolki i nalezy rozrzad skladac zgodnie ze sztuka. Nie robisz tego jak potrzeba to potem moga byc takie oto skutki. Nie wiem co u ciebie i jak było robione wiec mozemy jedynie gdybac.
Dla mie to ty i tak jest za duzo mowione ze silnik ASZ. TO nie jest ASZ bo asz ma inne pompki inne turbo, inne mapy w ECM. A reszta ta sama. Zalozenie słupka nawet od BPX; nie ma tu kompletnie znaczenia tak samo mozna zalozyc słupek od ATD i tez ma chodzić.
Dla mie to ty i tak jest za duzo mowione ze silnik ASZ. TO nie jest ASZ bo asz ma inne pompki inne turbo, inne mapy w ECM. A reszta ta sama. Zalozenie słupka nawet od BPX; nie ma tu kompletnie znaczenia tak samo mozna zalozyc słupek od ATD i tez ma chodzić.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.