Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Witam Wszystkich.
Od niedawna mam problem w moim sharanie z 2006r. z silnikiem bvk 1.9 tdi 116KM, gaśnie lub nie chce zapalić nie zaobserwowałem żadnej reguły w jego zachowaniu. Czasem rano nie chce zapalić, a czasem potrafi po przejechaniu kilku kilometrów zgasnąć. Filtr wymieniony myślałem że to może wina parafiny ale nie. Pompka po przekręceniu kluczyka pracuje. Na plaku odpala. Brak błędów silnika. Za wszelkie podpowiedzi wielkie dzieki
Liczba postów: 65
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
witam a sprawdzales immobilaizer podepnij pod kompa sprawdż może on szwankuje
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
A immo by nie wyrzucił kluczyka na zegarach?
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Witam ponownie
a w jaki sposob sprawdzic immobilajzer jesli on normalnie zapali a potem w czasie jazdy zgasnie i po zaaplikowaniu plaka znowu odpala. musze jeszcze sprawdzic pompke w baku czy nie jest brudna.
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Jesli bylaby to wina immo to po wypaleniu plaka silnik znowu by zgasl. Ewidentnie nie dochodzi do niego paliwo. Zaloz przezroczysty przewod od filtra do pompy i patrz czy sie nie zapowietrza a jak nie to moze byc wina pompy tandemowej. Nowy filtr paliwa nie wyklucza nieszczelnosci. Mozesz tez zalozyc butelke bezposrednio do filtra i obserwowac pobieranie paliwa oraz wykluczyc problemy od filtra wstecz.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Mozna podlaczyc manometr i kontorlowac cisnien jakie jest i prze tandemowka i za tandemowką. Pryczyna takze mogą byc oringi na pompowtryskach ale to w przypadku jak silnik ma problemy z odpaleniem itp a nie z ejedziesz kawal i potem ci gasnie. Liche uszczelnienie na pompkach bedzie powodowac zapowietrzanie sie sie ukladu paliwowego a takze moze przy odpalaniu poddymiac tak jak tez moze przybywac oleju w silniku (mieszanie ze z ropą).
Pamietajcie ze jak rano przekrecisz kluczyk nawet ze 4 razy to pompka w baku owszem przepompuje uklad ale tylko do pompy tandem. Tandem ma wejscie i wyjscie na powrót.
Tak jak tu inni doradzali- sprawdzic filtr paliwa i ten trójnik wlasnie wstawiajac ten transparentny wezyk bedzie widac czy idzie powietrze.
JA mam tez taka mala dolegliwosc u siebie i rano jak odpalam to nie moge go wkrecic na obroty wysokie np 4000. Musze chwilek go potrzymac na 1500-2000 i jak uklad przepompuje to juz pieknie chodzi. Narazie nie przeszkadza bo kto odrazu po nocy odrazu daje pedal w podloge ale wymienie oringi na pompkach to zdam relacje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Zgadza sie. Najpierw byly nieregularne problemy z odpalaniem, pozniej jak stalem przodem na stromym podjezdzie silnikiem zaczynalo rzucac ale jak juz jechal to nie gasl... Moze kolega ma jednak inny problem.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Witam Was ponownie. Dzięki za podpowiedzi a teraz pytanka, jaka ma być wartość ciśnienia przed i za ta pompką. Drugie pytanie czy na butelce/bance będzie dobrze jak się podepnie przecież z baku paliwo podaje pompka elektryczna czy może jest tam ulokowana w innym celu.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ta w baku to pompka podajaca i ma cisnienei w sumie znikome bo okolo 0.8 bara. za tandemowa ma byc od 3 barów do 8 bo zaleznie do predkosci obrotowej silnika i obciazenia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.