Hmm, ja jak mam słaby docisk to go wymieniam, a nie pogrubiam tarczę cierną . To taka sama sytuacja, jakby zużyły się tarcze hamulcowe, ale jak założę grubsze klocki to mi cylinderek nie wypadnie i jadę dalej
Moim zdaniem to naciągacz. Skasuje ciebie nie wiadomo za co, a założy najtańsze, chińskie sprzęgło. Do standardowej mocy nie trzeba ci wyczynowego sprzęgła. To tak jakbyś polował na wróbla z armatą.
Ale widzisz, sam się sprzedał:
[quote='Jędrek Z' pid='86629' dateline='1450726838']
jak mu dzwoniłem,że mam uślizgi na 4 i 5 biegu to mi powiedział,że docisk już może mieć słabą sprężynę i najlepszym rozwiązaniem będą okładziny kevlarowe[quote]
Po grzyb łatać tarczę, jak docisk słaby??? Jakby chciał ci wymienić sprężyny w docisku, no to tak. Najlepiej na kevlarowe.
Moim zdaniem to naciągacz. Skasuje ciebie nie wiadomo za co, a założy najtańsze, chińskie sprzęgło. Do standardowej mocy nie trzeba ci wyczynowego sprzęgła. To tak jakbyś polował na wróbla z armatą.
Ale widzisz, sam się sprzedał:
[quote='Jędrek Z' pid='86629' dateline='1450726838']
jak mu dzwoniłem,że mam uślizgi na 4 i 5 biegu to mi powiedział,że docisk już może mieć słabą sprężynę i najlepszym rozwiązaniem będą okładziny kevlarowe[quote]
Po grzyb łatać tarczę, jak docisk słaby??? Jakby chciał ci wymienić sprężyny w docisku, no to tak. Najlepiej na kevlarowe.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)