04-07-2015, 18:48
presostat jest elementem zabezpieczajacym. nazwa ta niewiele mowi zazwyczaj ludziom ale juz nazwa wlacznik trojfunkcyjny cos powinien powiedziec. Czyli mamy mozliwe trzy stany. Czyli za niskie cisnienei w ukladzie, prawidlowe i za zwysokie. Oczeiwscie przy prawidlowym ten wlacnzik pozwala na wlaczenie kompresora a w pozostalych dwóch juz nie. Czyli mmay za wysokie cisnienie np za duzo gazu to rozlaczy klime za niskie czyli brak czynnika to tez nie pozwoli zalaczyc kompresora.
Co tam pokazuja te bloki na vagu to sam nie wiem ale pozycja pierwsza w 001 Mb to chyba temp zewnetrzna bo sie pokrywa umnie z tym na panelu. Trzebaby rozpiac czujnik za kratką w zderzaku i sprawdzic czy przestanie wyswietlac wartosci. druga to chyba ta temperatura z wylotu powietrza i tak mnei zastanawia czy czasem czujnik oblodzenia na parowniku nie wskazuje tej temperatury. Trzecia kolumna to chyba temperatura wewnetrzna auta- moze z czujnika za tymi kratkami w panelu klimatronika. Ostatni czwarta kolumna to raczje temperatura cieczy chlodzacej.
Co tam pokazuja te bloki na vagu to sam nie wiem ale pozycja pierwsza w 001 Mb to chyba temp zewnetrzna bo sie pokrywa umnie z tym na panelu. Trzebaby rozpiac czujnik za kratką w zderzaku i sprawdzic czy przestanie wyswietlac wartosci. druga to chyba ta temperatura z wylotu powietrza i tak mnei zastanawia czy czasem czujnik oblodzenia na parowniku nie wskazuje tej temperatury. Trzecia kolumna to chyba temperatura wewnetrzna auta- moze z czujnika za tymi kratkami w panelu klimatronika. Ostatni czwarta kolumna to raczje temperatura cieczy chlodzacej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.