16-06-2015, 21:19
U mnie jest trochę twardy wąż ale po za tym nic się nie dzieje. Od roku tak jest i nic nie ubywa nic nie przybywa temperatura ok więc stąd moja wypowiedz.
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
|
16-06-2015, 21:19
U mnie jest trochę twardy wąż ale po za tym nic się nie dzieje. Od roku tak jest i nic nie ubywa nic nie przybywa temperatura ok więc stąd moja wypowiedz.
16-06-2015, 21:27
Tak przy okazji ciśnienia.
Czym się różni układ chłodzenia sharana od passata b3? Ten i ten są zamknięte, w jednym i drugim zbiorniczki wyrównawcze... W sharanie mogę odkręcić korek i nic, lekko syknie. W passacie wywali trochę płynu i węże znacznie twardsze. Było tak od "zawsze", gdzieś tam kiedyś padła UPG i wtedy się cyrki robiły. Po wymianie UPG od 4 lat wszystko działa ale ciśnienie w układzie jest takie, że wolałbym na gorąco zbiorniczka wyrównawczego nie otwierać.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
16-06-2015, 21:29
jaki silnik w tym passku??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
18-06-2015, 21:06
Czy jest realne wymienić podświetlenie w przełącznikach szyberdachu? można gdzieś takie diody kupić?
18-06-2015, 22:37
(16-06-2015, 21:29)wesol napisał(a): jaki silnik w tym passku?? Benzyna 1.8 RP (ten na jednopunktowym wtrysku)
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
19-06-2015, 06:24
Tak czulem ze benzyna. Jesli mowimy o spokojnej jedzie a nie o palowaniu ze plyn sie tam az gotuje no i jest to plyn a nie woda prawei czysta to stawiam mimo wszystko na jakies mikro pekniecie na glowicy itp. samo siadniecie UPG nie ma dwuch stanow czyli: nie ma objawów i drugi stan to wali gejzerami ze zbiorniczka. To nie zarówka. Przekonali sie pewnie ci co to robili chocby upg w swoich tdi. Jak juz fakt byl praktycznie oczewisty i musieli sie tym zajac to sie zgadzali z objawami a po wymianie upg w zbiorniczku praktycznie nie ma cisnienia i byl szok. Dlatego kiedys Bogumi Wargenau pisal ze ludize si eludza i wymieniaja jakies korki, termostaty jak objawu mowia same za siebie.
Tu w tej benzynce to z racji iz cisnienia w komorze spalania nie sa za wysokie w stosunku do diesla to moga byc takie akcje ze jedziesz czy to spokojnie cyz to nawet neico agresywniej to cisnienie sie robi i jeszcze gejzerów nie ma. PEwnei sa tak male nieszczlenosci ze zaledwie bąbelkuje sobie w pewnych tylko okolicznosciach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-06-2015, 19:41
Koledzy powiedzcie jak wyciągnąć zapalniczkę z przodu? w Golfie 4 niby podobna a jakoś sprawniej to poszło, w Alhambrze za nic nie chce iść, a za mocno też nie chce dłubnąć bo nie chce tego połamać.
Zaraz, sam wkład zapalniczki czy gniazdo?
Jeżeli gniazdo to sam się ostatnio z nim szarpałem, ale miałem cały tunel wyjęty inaczej się go nie wyjmie.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
20-06-2015, 08:32
Całe gniazdo zapalniczki, wyjąłem cały tunel, i próbowałem wyciągnąć, ale nie dałem rady. Na silę nie chciałem nic robić żeby tego plastiku nie połamać.
20-06-2015, 17:27
Wyjęcie tego wygląda tam, że najpierw wyjmujesz gniazdo a dopiero potem czerwoną plastikową obwódkę.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania | Dawidos01111 | 24 | 9,606 |
17-12-2016, 07:56 Ostatni post: tdgums |
|
Nowy samochód, nowe pytania | skimir | 8 | 5,001 |
17-09-2016, 23:00 Ostatni post: wesol |
|
Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania | marecki_name | 22 | 14,071 |
22-03-2014, 14:28 Ostatni post: kaskader |