03-02-2014, 17:12
Sprawdz kabelki w przelotce miedzy drzwiami wlasnie tu gdzie nie dziala ci ta elektryczna szyba.
Wracajac do tego kola to odrazu mowie ze nie ma takiego wymogu. Klin albo jest na tym kole a lbo go nie ma bo jest ścięty. Kolo jet na tyle mocno dokrecone z enie ma prawa sie ruszyc chyba ze ktos skopal sprawe bo wsadzal tam swoje łapki. W niektorych autach gwint na tym kole jest lewy ale zazwyczaj prawy. Nikt mi nie wmowi ze to kolo w jakims tam stopniu sie zuzywa bo to bzdura tygodnia. Stalowe kolo si eniw wytrze go dumowego paska. Jako ciekawostke podam ze liczba zebów na kolach wzgledem paska jest niepodzielna. Czemu?? Żeby pasek ganial po kazdym zębie na kazdym kole. Zaden serwis autoryzowany takich rzeczy nie opowiada tazke wiec wydumki jakiegos garazowca to sobie mozna wsadzic dosc gleboko.
Co do wymiany rozrzadów to ja wymieniam tylko paski i co zjesz mnie za to?? Rolki smaruje co jakis czas. Skoro roli sa okej a ja je dosmarowuje to nie ma prawa sie z nimi cos stać. Łozyska siadaja od braku smarowania i sie zacieraja a chwile pozniej wyciera bieżnie oraz uszkadza kulki.
Skoro chcesz wymienaic to kolo to ja ci nie bronie ale moze tez wymien na wszelki wypadek tez lozyska w piastach jak masz nalatane ze 150 tys km.
Aha jeszcze dodam jedna rzecz do rozrzadów. Wymóg kazdego producenta auta to poz aokresowa wymiana podzespolow jest dogladanie/sprawdzenie rozrzadu raz w roku lub co okreslony przebieg- czasami 15 tys km czasami 30 tys km. Mam nadzieje ze kazdy sprawdza rozrzad bo gwarancji nie ma i nikt nie da takowej jak cos strzeli np po 40 czy 50 tys km. Kazdy zakald sie wyprze. Skad to wiem- bo moze jestem mechanikiem i to przeżylem kilka razy.
Wracajac do tego kola to odrazu mowie ze nie ma takiego wymogu. Klin albo jest na tym kole a lbo go nie ma bo jest ścięty. Kolo jet na tyle mocno dokrecone z enie ma prawa sie ruszyc chyba ze ktos skopal sprawe bo wsadzal tam swoje łapki. W niektorych autach gwint na tym kole jest lewy ale zazwyczaj prawy. Nikt mi nie wmowi ze to kolo w jakims tam stopniu sie zuzywa bo to bzdura tygodnia. Stalowe kolo si eniw wytrze go dumowego paska. Jako ciekawostke podam ze liczba zebów na kolach wzgledem paska jest niepodzielna. Czemu?? Żeby pasek ganial po kazdym zębie na kazdym kole. Zaden serwis autoryzowany takich rzeczy nie opowiada tazke wiec wydumki jakiegos garazowca to sobie mozna wsadzic dosc gleboko.
Co do wymiany rozrzadów to ja wymieniam tylko paski i co zjesz mnie za to?? Rolki smaruje co jakis czas. Skoro roli sa okej a ja je dosmarowuje to nie ma prawa sie z nimi cos stać. Łozyska siadaja od braku smarowania i sie zacieraja a chwile pozniej wyciera bieżnie oraz uszkadza kulki.
Skoro chcesz wymienaic to kolo to ja ci nie bronie ale moze tez wymien na wszelki wypadek tez lozyska w piastach jak masz nalatane ze 150 tys km.
Aha jeszcze dodam jedna rzecz do rozrzadów. Wymóg kazdego producenta auta to poz aokresowa wymiana podzespolow jest dogladanie/sprawdzenie rozrzadu raz w roku lub co okreslony przebieg- czasami 15 tys km czasami 30 tys km. Mam nadzieje ze kazdy sprawdza rozrzad bo gwarancji nie ma i nikt nie da takowej jak cos strzeli np po 40 czy 50 tys km. Kazdy zakald sie wyprze. Skad to wiem- bo moze jestem mechanikiem i to przeżylem kilka razy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.