09-12-2021, 23:03
W touranach golfach itp to 2.0 były 8 zaworowe które są w zasadzie takie same jak 1.9. Rozwiercony tylko o milimetr czy półtora i tyle. Wiadomo inne pompowtryski inne Turbo ale tak to prawie to samo. Były też 2.0 16 zaworowe na pompowtryskach i te to miały problem z pękaniem głowicy. Nie jest to super częste ale głowica kosztuje 2400 zł plus przełożenie osprzętu, uszczelki może rozrząd itd i robota to lekko 5000 zł. Nowsze jednostki tdi na CR czyli 1.6 i 2.0 to dużo mniej awaryjne. 1.6 wcześniejsze miały wtryski siemensa psujące się, pompę wysokiego ciśnienia opilkujaca. Później weszły boscha-dużo lepsze. 2.0 tdi CR generalnie bardzo dobre.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.