Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Sharan 1.9 ASZ. Jak najłatwiej na krotko odpalić pompę paliwa w baku?? Muszę spuścić paliwo z baku i plan jest taki żeby przy filtrze paliwa spuszczać.
Odpowiedz




Dwa dni będziesz spuszczał i do tego jeszcze dobrze wycyckasz. Wyciagaj kosz to go przy okazji wyczyscisz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Wesoł, tak robię w audi i dobrze idzie. A spuszczać chcę przed wyjazdem do przyjaciół na północ
Odpowiedz
Możesz też dać butelkę pod maską do zasilenia silnika. Litr ropy w butelce pozwoli na 1.5 godziny pracy silnika a to chyba ci wystarczy by wypompować paliwo z baku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Jest jakiś bezpiecznik który odpowiada tylko za pompę paliwa w zbiorniku ? Żaden z widocznych w nogach kierowcy nie załącza tylko pompy.
Odpowiedz
Bezpiecznik nie jest od załączania. Tam może być napięcie na jednym rzędzie bezpieczników cały czas napięcie(tzw stałe) oraz drugi rząd bezpieczników z napięciem po przekręceniu stacyjki(napięcie po stacyjce).

Po co chcesz wyciągać bezpiecznik to ja nie rozumiem skoro chcesz by pompa chodziła by wypompować to paliwo?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Jeśli przewód od bezpiecznika szedłby prosto do pompki, można by podać z aku napięcie i załączyć pompę. (tak przynajmniej robię w audi)
Odpowiedz
Nie może tak iść. Istota bezpieczników jest to że musi być na początku samego źródła prądu czyli zaraz za akumulatorem. Jakby był gdzieś dalej to wszelkie zwarcia przed bezpiecznikiem konczylyby się pożarem. Jeszcze raz powiadam. W skrzynce bezpiecznikowej mamy conajmniej dwa rzędy bezpieczników. Jeden jest ze stałymi plusami a drugi z plusem po stacyjce.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
(21-01-2014, 17:20)dadi napisał(a): Czy po awarii dogrzewacza trzeba usunąć jakieś jakieś usterki przez komputer, bo założyłem zregenerowany od kolegi Stefano, ale nie chce się włączyć.

Tak trzeba wykasować błędy bo nie odpali.Sam to przerabiałem .Jeden fachowiec faktycznie naprawił webasto(bo mam ta opcię)było przepalone sitko .wymienił poskładał ale nie wykasował błędów kompem i nie uruchomił poddał się .Pojechałem do innego rozebrał ponownie przejrzał powiedział że wszystko jest dobrze podpiął komputer zresetował i odpaliło i działa do dziś.Myślę że pomogłem paru osobom.pozdrawiam.


Wynalazłeś kolego jakiegoś starego posta z przed 6 lat i fantazjujesz .........
Odpowiedz
(31-01-2020, 23:42)zbyszekm napisał(a): Tak trzeba wykasować błędy bo nie odpali..........................Myślę że pomogłem paru osobom.pozdrawiam.


Nie wypisuj tutaj bzdur, po mojej robocie sterownik jest czysty jak łza i piecyk tylko czeka na podpięcie mu płynu, prądu i paliwa. Ma startować jeśli ma zasilanie, sterowanie, paliwo... Jeśli nie startuje to przyczyn trzeba szukać w samochodzie.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,596 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  Nowy samochód, nowe pytania skimir 8 4,983 17-09-2016, 23:00
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 14,035 22-03-2014, 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości