Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
|
08-01-2019, 21:16,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2019, 21:17 przez tolus24.)
|
|||
|
|||
RE: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Witam.
Do tego przekaźnika chyba najlepiej jest przez zegary się dostać. Co do sprawdzenia, to jak go wyciągniesz to będziesz miał na nim schemat połączeń z numerami nóżek i musisz połączyć odpowiednie pary (tylko grubym drutem/przewodem bo tam około 25A idzie), zapewne 4 i 5 dla przodu, 2 i 8 dla tyłu, a 3 i 6 to wysterowanie cewki, broń boże je łączyć , na tej ostatniej parze sprawdzasz tylko multimetrem czy jest 12V w momencie gdy masz włączone na klimatroniku dmuchawy, bo to nam powie czy cewka przekaźnika ma wysterowanie, tak samo jak na pin-ach 4 i 2 względem masy miernikiem możesz sprawdzić czy masz 12V i będziesz wiedział czy masz bezpieczniki sprawne, choć tak na prawdę, to bezpieczniki możesz sprawdzić najpierw, jak to się zawsze powinno robić najpierw, bo to szybciej niż zegary wyciągać. Pozdrawiam |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania | Dawidos01111 | 24 | 9,464 |
17-12-2016, 07:56 Ostatni post: tdgums |
|
Nowy samochód, nowe pytania | skimir | 8 | 4,897 |
17-09-2016, 23:00 Ostatni post: wesol |
|
Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania | marecki_name | 22 | 13,963 |
22-03-2014, 14:28 Ostatni post: kaskader |