Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
@tolus24 żeby dobrać sie do przekaźników to wyjąć zegary? Czy jakoś inaczej? Jeszcze które piny zewrzeć na krótko, aby sprawdzić dmychawy?
Odpowiedz




Witam.

Do tego przekaźnika chyba najlepiej jest przez zegary się dostać. Co do sprawdzenia, to jak go wyciągniesz to będziesz miał na nim schemat połączeń z numerami nóżek i musisz połączyć odpowiednie pary (tylko grubym drutem/przewodem bo tam około 25A idzie), zapewne 4 i 5 dla przodu, 2 i 8 dla tyłu, a 3 i 6 to wysterowanie cewki, broń boże je łączyć Wink, na tej ostatniej parze sprawdzasz tylko multimetrem czy jest 12V w momencie gdy masz włączone na klimatroniku dmuchawy, bo to nam powie czy cewka przekaźnika ma wysterowanie, tak samo jak na pin-ach 4 i 2 względem masy miernikiem możesz sprawdzić czy masz 12V i będziesz wiedział czy masz bezpieczniki sprawne, choć tak na prawdę, to bezpieczniki możesz sprawdzić najpierw, jak to się zawsze powinno robić najpierw, bo to szybciej niż zegary wyciągać.

Pozdrawiam
Odpowiedz
Czego mi brakuje na podszybiu od strony silnika jak podczas deszczu leci mi woda do kabiny od strony kierowcy ?
Podszybie plastikowe mam pod maską.
Sharan 97r
Obecnie :
VW Sharan 97r. 2.8 vr6 Pb/lpg
VW T4 95r. 2.4d aab
VW t4 93 2.5 acu
Toyota Rav4 00r 2.0 pb/lpg
Seicento 98 1.1
Odpowiedz
Te narożne podszybia są mocowane na dużych kołkach, z których jeden powinien być położony na kleju, bo siedzi w otworze prowadzącym do wnętrza. I przez niego leje się woda. Albo przez odklejoną szybę - a to wcale nie taki rzadki przypadek.
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku.

kiedyś Galaxy 2,3 i Sharan 1,8, teraz MB R500
Odpowiedz
Wiadomo, że zaczne od bezpieczników. Zawsze zaczynam od najprostszych rzeczy, ale zbieram pełne info, bo jak sie już zabiore, to chce to zrobić do końca Smile
Odpowiedz
(09-01-2019, 15:36)rodzynek napisał(a): Te narożne podszybia są mocowane na dużych kołkach, z których jeden powinien być położony na kleju, bo siedzi w otworze prowadzącym do wnętrza. I przez niego leje się woda. Albo przez odklejoną szybę - a to wcale nie taki rzadki przypadek.

Mówisz o podszybiu zewnętrznym ?
Nie mam problemu aby przykleić od zewnątrz.
Obecnie auto awansowało i ma miejsce w garażu Smile
Obecnie :
VW Sharan 97r. 2.8 vr6 Pb/lpg
VW T4 95r. 2.4d aab
VW t4 93 2.5 acu
Toyota Rav4 00r 2.0 pb/lpg
Seicento 98 1.1
Odpowiedz




Tak, mowa o zewnętrznym podszybiu. A dokładnie chodzi o mocowanie kołka tego zaraz pod gumową listwą idącej wzdłuż szyby i przechodzącej na dach (najwyższy kołek mocujący narożne odcinki plastikowych osłon podszybia).
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku.

kiedyś Galaxy 2,3 i Sharan 1,8, teraz MB R500
Odpowiedz
Jakby to komuś pomogło, to za brak napędu dmuchawy odpowiedzialny był bezpiecznik nr 19 Smile
Odpowiedz
Witam.

Tak dla ścisłości, to ten bezpiecznik jest jednym z zasilań panelu klimatronika, w sekcji która odpowiada za sterowanie cewką przekaźnika do załączania dmuchaw, nie ma on bezpośredniego połączenia z dmuchawami.

Pozdrawiam
Odpowiedz
Może i tak, ale był spalony i po wymianie działa wszystko jak trzeba. Climatronic normalnie działał(tzn panel) tylko dmuchawy sie nie uruchamiały
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,494 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  Nowy samochód, nowe pytania skimir 8 4,942 17-09-2016, 23:00
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 13,998 22-03-2014, 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości