Witam.
A od kiedy kontrolki zabezpieczane są bezpiecznikami ? Kontrolka od tylnej klapy, w mkI 1Z, dostaje zasilanie z licznika, a uruchamia ją włącznik w klapie, który po prostu zamyka/otwiera obwód dla masy branej z karoserii. Jak byś chciał wyjąć bezpiecznik, to jeden z kilku odpowiadających za zasilanie zegarów. Dobranie się do włącznika to tylko chwila roboty i sprawdzenie co zwiera do masy, zawsze też można wypiąć/przeciąć wtyczkę/przewód.
Pozdrawiam
A od kiedy kontrolki zabezpieczane są bezpiecznikami ? Kontrolka od tylnej klapy, w mkI 1Z, dostaje zasilanie z licznika, a uruchamia ją włącznik w klapie, który po prostu zamyka/otwiera obwód dla masy branej z karoserii. Jak byś chciał wyjąć bezpiecznik, to jeden z kilku odpowiadających za zasilanie zegarów. Dobranie się do włącznika to tylko chwila roboty i sprawdzenie co zwiera do masy, zawsze też można wypiąć/przeciąć wtyczkę/przewód.
Pozdrawiam