Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
(08-05-2017, 18:59)wesol napisał(a): pablooo4 bez logow to lipa. moze gruszka skorodowana a moze cos innego. Trzeba na tym zimnym wlaczyc logowanie i jazda energiczna odrazu na w miare wysokim zapietym biegu i wtedy ta anomalie chialbym miec zlogowana.

jutro spróbuję natomiast z tym biegiem wysokim to troszkę lipa bo automat,powiedz jeszcze które bloki zlogować na zimnym
Odpowiedz




A jaki jest problem z zapieciem wysokiego biegu i pedal w podloge nawet tak by nie zadzialal wlacznik pod pedalem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
(09-05-2017, 21:26)wesol napisał(a): A jaki jest problem z zapieciem wysokiego biegu i pedal w podloge nawet tak by nie zadzialal wlacznik pod pedalem.

póki nie osiągnie prędkości swojej nie przerzuci dalej biegu nawet na tiptronicu. ale zrobię co mogę
które logi mają być??
Odpowiedz
W poradzie jest jakie sie robi.
Nie przerzuci jak recznie zapniesz dany bieg.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Mam szybkie pytanie:
Czy przegub wewnętrzny (od Audi A6 C6) jest jakoś specjalnie zabezpieczony w tej "puszce"?
https://autoczescizielonki.pl/partscatal...661044.JPG

Nie mogę wyjąć "trójnika" z łożyskami z tej "puszki" w której się znajduje.

Wyjąłem lewą półoś (Galaxy) by wymienić przegub wewnętrzny. Półoś wyszła bez problemu, nawet bez odczepiania wahacza. Wyjęty z Galaktyki przegub wewnętrzny rozłożyłem bez trudu ale ...
Teraz mam problem z rozłożeniem zamiennika (półośka - używka od Audi). Nie można jej rozebrać. Tripod przegubu wewnętrznego nie wychodzi z tej "puszki", w której jest umieszczony. Podczas próby rozłożenia - wyjęcia "tripoda" z przegubu wewnętrznego trafia się na znaczny opór - łożyska się klinują i dalej nie rusza ....
Próbowałem "puszkę" zbić z "tripoda" młotkiem ale nie idzie ....
Boję się żeby czegoś nie rozwalić.
Odpowiedz
bylo kilka razy pisane ze jest zaklepany ten kielich i te laezyki nie wyjda. Trzeba rozpilowac to wtedy sie da. W SGa nie bylo to zabezpieczane w ten sposob wiec unas tego problemu nie ma.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




wesol dziękuję za szybką odpowiedz.

Tak też myślałem, że jest to jakoś zabezpieczone ale do głowy mi nie przyszło, ze zaklepane krawędzie.
Waląc (zbijając!) młotkiem doklepałem ....? Huh
Nie zauważyłem jednak nigdzie, we wpisach o przegubach, by o tym "zaklepaniu" już było ....
Undecided

Odpowiedz
Bylo bo i ja wspominalem ze dwa razy i jeszcze jakis kolega opisywal wymiane i chyba pilnikiem szlifowal. Ja frezarka paluszkowa to rozszlifowuje i po temacie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Zgryz z piszczeniem trwa nadal. Padło na wąż który wchodzi w EGR - wymieniony nadal piszczy.
Wczoraj spotkałem gościa który twierdzi że to turbo. Ale tak analizując ew wymianę egr bo cały mokry jest stwierdziłem że to może uszczelka pod egr lub sam egr i napotkałem coś takiego.
Zdjęcie porównawcze - nie mam tej „gruszki” a szukając egr w celu zakupu to wszystkie to posiadają o co chodzi. czy u mnie coś odpadło czy to tak ma być?


Załączone pliki Miniatury
   
Ford Sierra 2.3D, Ford Mondeo 2.0 TDCi, Skoda Octavia 1.8T, Peugeot Partner Indiana 2.0 HDI, Citroen Picasso 2.0 HDI, Renault Clio 1.2 16v, Sharan 1.9 TDi.......
Odpowiedz
Jest ta gruszka tez. To siliwnik od klapy gaszacej. Chodzi oto ze te egry wystepuja w kilku wersjach tzw lewe i prawe oraz z wejdciem na szybkozkaczje i naciagana rure.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,600 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  Nowy samochód, nowe pytania skimir 8 4,998 17-09-2016, 23:00
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 14,049 22-03-2014, 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości