02-04-2017, 23:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2017, 23:50 przez andrew7800.)
Czujniki są jednorazowe. Najczęściej są dwa lewe przednie koło i prawe tylne. Rzadziej występują na wszystkich kołach najczęściej 4motion.
Co do czujników to czasem już zadziałają jak klocki są starte do połowy. Jeśli kontrolka sygnalizuje to oznacza że obwód jednego z czujników został przerwany. Jeśli kogoś drażni ta kontrolka i dźwięk przypomnienia to można wyłączyć to za pomocą kompa lub połączyć przy kole przerwany obwód (przetarty kabelek przy klockach).
Jeśli ktoś chce bardziej miękkie klocki niż Tekstar (producent dla ATE) to polecam Polską firmę Tomex (są cenowo dużo tańsze od Tekstara). Ja ostatnio za tył płaciłem 55 zł za komplet do tarcz 168.
Po zasygnalizowaniu kontrolką zużycia klocków można jeszcze przejechać około 2 tyś km ale można przez to zniszczyć przypadkiem tarcze jeśli są dobre.
Co do czujników to czasem już zadziałają jak klocki są starte do połowy. Jeśli kontrolka sygnalizuje to oznacza że obwód jednego z czujników został przerwany. Jeśli kogoś drażni ta kontrolka i dźwięk przypomnienia to można wyłączyć to za pomocą kompa lub połączyć przy kole przerwany obwód (przetarty kabelek przy klockach).
Jeśli ktoś chce bardziej miękkie klocki niż Tekstar (producent dla ATE) to polecam Polską firmę Tomex (są cenowo dużo tańsze od Tekstara). Ja ostatnio za tył płaciłem 55 zł za komplet do tarcz 168.
Po zasygnalizowaniu kontrolką zużycia klocków można jeszcze przejechać około 2 tyś km ale można przez to zniszczyć przypadkiem tarcze jeśli są dobre.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM