Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
wyjecie filtra to chwilka. odepnij kostke z przeplywki. i podcisnienie idzie do gory filtra zdejmij i gotowe. jeszcze zdejmujesz lacznik od filtra co prowadzi do grila i wyjezdzasz z filtrem
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Napewno 90 i 110 w sga ma tak samo. Nie wiem czy czasem nie jest identyko ten uklad paskow ale z golfem 3. Tam te same silniki byly przecie. Golf 4 to calkiem inne silniki mial bo alh asv itp. Inny rozrzad i inny naped klimy itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 316
Liczba wątków: 12
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
0
Dziś jadąc autostradą FIS zasygnalizował kontrolką, że klocki hamulcowe po woli kończą swój żywot.
Kontrolka dotyczy przodu czy tyłu, czy sprawdzić organoleptycznie?
Na razie nic nie trze nic nie piszczy co nie znaczy, że nie będę wymieniał.
Założone są chyba textar.
Coś polecacie? Generalnie lubie bardziej "miękkie" klocki zakładać, nawet jeśli będę częściej wymieniał.
Oglądam aukcje i widzę, że tylko przy jednym z pary jest czujnik???
150KM -> 150kW
Liczba postów: 844
Liczba wątków: 22
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
5
U mnie jest czujnik na lewym przodzie i prawym tyle. Możesz zdjąć koło i obejrzeć jak wyglądają klocki.
Też przed kilku dniami zasygnalizował mi bliski koniec żywota klocków. Niestety nie mam warunków i narzędzi aby samemu wymienić, więc umówiłem się do warsztatu.
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
02-04-2017, 23:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2017, 23:31 przez schak.)
Mi również zasygnalizował ale jak zmieniałem na letniego setupa to sprawdzałem klocki i były jeszcze ok. A co najlepsze to czujniki mam na wszystkich kołach.
Czy te czujniki się przekłada do nowych klocków czy są jednorazowe?
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.