Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
dam reke sobie uciac ze ze skrzyni nie cieknie tylko z egra albo gdzies obok i leci ci to w dol z tylu i wyglada jakby ze skrzyni cieklo. Sprawdz olej w skrzyni jak jest na full to nie skrzynia.
Liczba postów: 200
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
1
faktycznie z egr'a trochę cieknie ale silnik jest suchy a skrzynia jak by ktoś ją oblał olejem, jak okaże się że to jego wina to wytnę go fleksem przy samej "dupie". No ale na to dopiero po nowym roku i dzięki za podpowiedź.
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
(30-12-2016, 13:03)maciejek napisał(a): Panowie, nie opowiadajcie pierdół o oleju do skrzyni manualnej. Jedynym olejem jaki można zastosować to Fuchs Titan Sintofluid FE 75W, osobiście polecałbym jeszcze dodatek Liqui Moly z MOS2 numer 2652. Numer uszczelniacza 02M301189G , lewy/prawy jest taki sam
Dzięki za simeringi.
No z tym olejem to już sam nie wiem. A same simeringi chyba nie będą potrzebne byłem na kanale i mówią mi skrzynia nie cieknie. Więc nie wiem co ten gość na przeglądzie mi wciskał.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No nie wiesz bo przecie pytales dlatego. Ja ci mowie co mam juz przeegzaminowane. Te skrzynie z papieru nie sa. Wazne by poziom byl odpowiedni a i tak nie jeden jezdzil w skrzyni majac nawet mniej jak litr bo widzialem takie sytuacje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2015
Reputacja:
0
Drodzy forumowicze, pomogliście mi już kilka razy i mam nadzieję że tym razem także nakierujecie mnie na winowajcę. Ostatnio podczas wymiany oleju i filtra, stwierdziłem że zmienię również filtr kabinowy. Ogólnie szyby parowały mi od czasu zakupu samochodu (klimatyzacja jest niesprawna, a żaden warsztat u mnie w mieście nie potrafił poradzić sobie ze zlokalizowaniem nieszczelności, bo twierdzą, że jest na tyle mała by zlokalizować ją w jeden dzień. Temat do wiosny sobie odpuściłem). Nie przeszkadzało mi to bardzo, bo często w trasy jadę sam, ewentualnie z jedną osobą i szyby zaparowane były jedynie lekko. Apogeum problemu pojawiło się wczoraj, gdy wyjechałem z Nakła w trasę do Włocławka. Przez 140 km, szyby tylne - pasażerów i dwie tylne uchylne zaparowały tak bardzo, że skraplała się na nich woda. Od kierowcy i pasażera poradziłem sobie nawiewem na przednią szybę, a tylna to wiadomo. Żadne ustawienie klimy mi nie pomaga, czy będzie to LO, czy 20C, zwiększenie nadmuchu, zmniejszenie. Kiedyś gdy szukałem rozwiązania u Was na forum, znalazłem wątek w którym było na zdjęciu pokazane, jak w kanałach odprowadzających wodę było pełno liści i brudu. Niestety nie mogę go znaleźć, a chciałbym jakoś złagodzić u siebie parowanie szyb, do czasu aż oddam auto w ręce specjalistów od klimatyzacji. Dywaniki gumowe, w środku sucho, i brak zbędnych rzeczy, które mogłyby gromadzić wilgoć w aucie. Stosowanie środków typu antyfog mija się z celem bo efektu brak.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Sprawdz czy obieg nie jest zakniety na wewnetrzny mimo ze na panelu ustawisz ze z dworu ma ciagnac. Mozesz nawet wyciagnac filtr kabinowy narazie to tez bedzie mniej wody ciagnac. Klima nie ma nic do tego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2015
Reputacja:
0
Rozumiem, że jeżeli wyłączę obieg wewnętrzny to nawiew powinien chodzić wyraźnie głośniej?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak pewba zmiana dzwieku jest ale ten obieg lubi sie psuc a awaria obiegu to w domysle ustawia na wewnetrzny a wtedy szyby paruja.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.