Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
02-10-2014, 06:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2014, 06:24 przez wesol.)
co ty piszesz. Piszesz zeby pisac i nie wiesz co. Jaki zmienny pin. Pin to cztero lub piecio cyfrowy kod dostepu do wielu funkcji dla sprzetu diagnostycznego. Pastylka to transponder czyli nadajnik- odbiornik ktory identyfikuje klucz i bedzi emozna odpalic auto. Jest od immo.
Rodzaje immo jakie sa stosowane w wielu markach to tak: poczatkowo byly ze stalym kodem a pozniej ze zmiennym tzw crypto code. W sga jest crypto. Ta informacja jaki to system jest potrebna bys wlasciwa pastylke zakupil tyle. Cos uslszaleś i potem paplasz gdzies wprowadzajac w blad potencjalnych czytelnikow forum.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
Dzięki wesol za odp. Niestety nie prosiłem o krytykę tylko o informacje, potwierdzenie lub też zaprzeczenie.
Z d...takiego czegoś sobie nie wymyśliłem. W całym śmietniku internetowym próbuje poskładać coś w rzetelną całość. Jeśli dobrze pamiętam forum jest poświęcone podziałem nabytej wiedzy i doświadczenia a nie krytykowana. Zapomniał wół jak był cielem? Więc proszę dać szansę każdemu w rozwijaniu swojej wiedzy.
Więc jeśli chcesz i możesz podzielić się wiedzą z góry dzięki ale krytykę proszę zachowaj dla siebie.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Pin tak jak wesol napisał, jest to kod dostępu, On się nie zmienia. Zmienia się ten kod który jest w pastylce, zmienia się on wg określonego algorytmu zarówno w kluczyki jak i aucie. Żeby odpalił obydwa (kluczyk i auto) muszą się pokrywać, tak najprościej można to ująć.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
02-10-2014, 08:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2014, 08:22 przez dramburg.)
Dzięki scrappy za odp. Teraz rozumiem to zagadnienie bardziej. Pytanie które mi sie nasuwa to jesli w jednym kluczyku tzn dorabianym mam nową pastylke czy dam radę wgrać klucz tradycyjnie. Mam na myśli przy wgrywaniu wpisać 2 klucze i przeprowadzić operacje jak za zwyczaj, czy też muszę wykonać dodatkowy manip. Czy jest możliwość tzn opcja przejscia na staly kod? Robiłem to w audikach do 2001r
..... w starszych modelach odrzucanie kluczy jest w miarę proste.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Jeśli masz pin do IMMo to myślę ze pójdzie, ale głowy sobie uciąć nie dam
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
Tak pin już mam, zczytalem. Teraz czekam na przesyłkę. Dam znać po operacji :-)
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
Jak obiecałem daje znać po wykonanym kodowanie. Więc kluczyk tzn immo zrobiłem bez problemu. Tylko nie mogę z synhronizowac pilota. Wszelkie próby się nie powiódł.