26-12-2013, 11:13
piwek powiem ci ze ogolnie ci caly czas kibicuje. Nie jestes sam jesli chodzi o drgania wibracje. Ja mam takie wibracje dosc dziwne bo wystepuja tylko jak depne pozadnie na pedal gazu( duze obciazenie silnika) z tym ze tez tak dziwnie to wystepuje bo nie jest to zawsze. Czasami mocniej czasami slabiej. Poduszki wydaj mi sie byc okej ale kto to wie. Szkoda mi kasy na takie próby by wymieniac poduszki wszytskie i pewnie by wyszlo jak u ciebie. Zostaje mi jeszcze tylko jedne przegub wewentrzny choc nie wydaje sie byc zły.
Ogólnie to powiem ze jak jade to wydaje mi sie ze to jakby objaw luzu na lozysku piasty koła al ejak podnosze kola do gory to luzu brak. Dziwna sprawa w tych naszych SGA.
Co do lozysk w skryzni to mysle ze nie warto wydawac takiej kasy za lozyska ktore sa znormalizowane i w kazdej hurtowni łożysk dostaniesz caly komplet za nawet nie polowe tej ceny.
Co do rozbierania skryzni i pozniej skadania jej to mam tu mieszane uczucia bo jak znam życie to niewielu mechanikow znajdziesz co to dobrze zrobi. Niby filozofii wielkiej nie ma ale niestety tam sie licza juz nie mm ale dzisiate i setne czesci milimetra jesli chodzi o spasowanie. Daj znać jak coś zwojujesz.
Ogólnie to powiem ze jak jade to wydaje mi sie ze to jakby objaw luzu na lozysku piasty koła al ejak podnosze kola do gory to luzu brak. Dziwna sprawa w tych naszych SGA.
Co do lozysk w skryzni to mysle ze nie warto wydawac takiej kasy za lozyska ktore sa znormalizowane i w kazdej hurtowni łożysk dostaniesz caly komplet za nawet nie polowe tej ceny.
Co do rozbierania skryzni i pozniej skadania jej to mam tu mieszane uczucia bo jak znam życie to niewielu mechanikow znajdziesz co to dobrze zrobi. Niby filozofii wielkiej nie ma ale niestety tam sie licza juz nie mm ale dzisiate i setne czesci milimetra jesli chodzi o spasowanie. Daj znać jak coś zwojujesz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.