Jsli egr bedzie przepuszczal to tez mozesz zaorac turbo bo bedzie pompowac w wydech zamiast w dolot. Czyli co napompuje to ma wywalane. Ile tak moze orać? w nieskonczoność?
Lepiej jest zaslepic dziada nawet jakby mialo wywalac blad od tego to nie powinno to miec wplywu na ograniczenie mocy.
generalnie ja bym rozebral ta czesc elektryczną i ja poprostu naprawil. Tam nie ma niczego z kosmosu. Spokojnie takie EGRy ogarnialismy w oplu do 1.9 cdti czy 1.3 cdti. W srodku jest potencjometr i ile on tam moze szurać po tej opornicy?? Rok dwa, pięć?? w koncu juz nie przewodzi jak powinno i wywala blad bo ECM widzi sprzeczne info np ze eGR jest otwarty a w tak naprawde jest zamkniety a za chwile jest ze odwrotnie. Caly czas walczy z nim i tyle.
Lepiej jest zaslepic dziada nawet jakby mialo wywalac blad od tego to nie powinno to miec wplywu na ograniczenie mocy.
generalnie ja bym rozebral ta czesc elektryczną i ja poprostu naprawil. Tam nie ma niczego z kosmosu. Spokojnie takie EGRy ogarnialismy w oplu do 1.9 cdti czy 1.3 cdti. W srodku jest potencjometr i ile on tam moze szurać po tej opornicy?? Rok dwa, pięć?? w koncu juz nie przewodzi jak powinno i wywala blad bo ECM widzi sprzeczne info np ze eGR jest otwarty a w tak naprawde jest zamkniety a za chwile jest ze odwrotnie. Caly czas walczy z nim i tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.