Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
błąd czujnika biegu jałowego i dziwne zachowanie wskaźnika paliwa
|
23-09-2013, 11:50
Post: #1
|
|||
|
|||
błąd czujnika biegu jałowego i dziwne zachowanie wskaźnika paliwa
Witam,
mam kilka problemów ze swoim sharikiem. Po 1 to po wyrzuceniu na luz przy rozgrzanym silniki obroty zatrzymują mi się od około 1000-1300 i świeci mi się kontrolka check od silnika, podłączając komputer pokazuje się błąd czujnika biegu jałowego(za duża wartość). Po skasowaniu przez jakiś czas się nie świeci, ale chwilę pojeżdże i jest to samo. Dodam, że mam zamontowaną instalację gazową BRC, ale przy gazie i przy bęzynie jest to samo. Po 2 mam problem ze wskaźnikiem od poziomu paliwa. Zdarzyło mi się to dokładnie 2 razy, że po ruszeniu autem i przychamowaniu wskazówka spada do zera zapala się kontrolka rezerwy i słychać sygnał. Jak dodam gazu wskazówka się podnosi i wszystko wraca do normy, ale po zachamowaniu problem powraca. Przy jeździe po mieście nie da się w aucie wytrzymać, bo non stop wskazówka spada i się podnosi, kontrolka zapala sie i gaśnie i non stop piszczy sygnał od rezerwy. Proszę o pomoc, i z góry dziękuję. |
|||
Reklama
|
|||
|
24-09-2013, 21:05
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: błąd czujnika biegu jałowego i dziwne zachowanie wskaźnika paliwa
Z wskaźnikiem mam taki sam objaw, ale wtedy gdy mam 1/4 zbiornika i zaczynam cofać pod górkę, Wskaźnik spada do zera zapala się kontrolka. Dopiero po jakimś czasie wraca do 1/4 zbiornika. Wydaje mi się że ma to coś wspólnego z przelewaniem sie paliwa w zbiorniku.
|
|||
24-09-2013, 22:07
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: błąd czujnika biegu jałowego i dziwne zachowanie wskaźnika paliwa
Moim zdaniem za takie zachowanie wskaźnika paliwa odpowiadają wytarte ścieżki potencjometru na pływaku w zbiorniku.
Niestety pływak jest razem z pompą paliwa. |
|||
25-09-2013, 02:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-09-2013 02:12 przez sp6qkx.)
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: błąd czujnika biegu jałowego i dziwne zachowanie wskaźnika paliwa
błąd czujnika biegu jałowego - myśle że ma to ma związek z przepustnica która jest do czyszczenia lub jest wadliwa - ewentualnie problem z przewodami / wtyczkami , co do zbiornika to raczej ten typ tak ma i wynika z tego że zbiornik jest dość długi i płaski , jak jest mało paliwa to są takie objawy - wystarczy auto postawić pod górką - wskaźnik pokaże wiecej paliwa i z górki to mniej paliwa wniosek ? hmmm SGA nie lubią jak się tankuje mniej niż za 100zł
Pozdrawiam |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|