10-11-2010, 01:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2010, 01:52 przez niebieski91.)
(10-11-2010, 00:13)stealthman napisał(a): Pompa po rozgrzaniu "nie trzyma" parametrów to tak bardzo ogólnie mówiąc. Jak masz Vag-a i troszeczkę orientujesz się w tym to proponuję zrobić korektę dawki rozruchowej paliwa. Ale jest jeden warunek czy silnik jest na PD ??? Jak tak, to nie można regulować dawki paliwa, Egr-u oraz innych. No chyba że ktoś już to robił i nie dzieje się nic złego z silnikiem.kolego uważam że się mylisz
korekcja dawki rozrucHowej poprzez vag to tylko kosmetyka - to taki sam zamiennik jak oszukanie komputera opornikiem rezystorem czy innym odcięciem czujnika temperatury - skutek wieksze zużycie paliwa i powrcający jak bumerang problem rozruchu
ingerencja w mapy jest własciwym posunieciem bo dawka rozruchowa z vag-a to tak jakbys chciał żeby Twój aku był lepiej naładowany i dlatego dasz wiekszy prąd z alternatora - zadziała ale na chwile - potem sie zes..........ra
Tak uważam po lektUrze różnych for i różnych specjalistów
ALE TO MOJE ZDANIE JEST
mnie przekonuja argumenty z zamieszczonego cytatu a dlaczego to polecam lekture tematu z elektrody http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic288120-0.html
(09-11-2010, 21:45)agaikarol napisał(a): Witamw całym temacie wyczytałęm na czym polega problem i jak sie ma zużycie podzespołów (pompy) do programu w kompie - nie dotyczy to jednak wszystkich silników bo w niektórych program nadążał a w innych nie
Brawo niebieski91 za znalezisko. Bardzo interesujące.
Mam zamiar bliżej zapoznać się z tematem korekcji map startowych.
Mam bardzo podobny problem, mianowicie jak silnik jest zimny odpala na dotyk, no może na 1,5 dotyku, lecz gdy jest ciepły - zapala na 3 dotyki i wydaje sygnał dźwiękowy - jedno "pip".
pozdrawiam