20-11-2012, 23:54
witam wszystkich
jako że jestem nowy jeśli chodzi o sharanika to w temacie tdików siedzę już kilka lat, i można powiedzieć do wszystkiego dochodzilem sam bo w 99 roku pierwsze tdi to mechanicy naprawde kiepsko ogarnięci byli. Ale do sedna. Problem w słynnych 110-ach odpalania na ciepłym to standard i znany od lat. Przechodzilem wszystko co tu piszecie poza poprawianiem map u tunera bo to zbedny i za drogi wydatek. Pewnie wiekszość diagnostow mnie zje za ten post ale podziele sie z Wami swoją zdobytą wiedzą bo bede liczył na Waszą pomoc też nie raz.
potrzebny sprzet -lapek i vag
wchodzimy 01-silnik
nastepnie 07 -kodowanie (recode)
i zmieniamy kodowanie z 00002 na 00001
wszystko
na ciepłym pali od strzała
mam tak u siebie, robiłem wszystkim potrzebującym za free oczywiscie i tak sie jezdzi i nic sie nie dzieje, wyskakują 2 błedy ale nimi sie nie przejmować, jak sie przekoduje z powrotem to sie kasuje i znikają. sorka za troche brak ładu i składu ale sie spiesze. w miare możliwości bede odpisywał na pytania
jako że jestem nowy jeśli chodzi o sharanika to w temacie tdików siedzę już kilka lat, i można powiedzieć do wszystkiego dochodzilem sam bo w 99 roku pierwsze tdi to mechanicy naprawde kiepsko ogarnięci byli. Ale do sedna. Problem w słynnych 110-ach odpalania na ciepłym to standard i znany od lat. Przechodzilem wszystko co tu piszecie poza poprawianiem map u tunera bo to zbedny i za drogi wydatek. Pewnie wiekszość diagnostow mnie zje za ten post ale podziele sie z Wami swoją zdobytą wiedzą bo bede liczył na Waszą pomoc też nie raz.
potrzebny sprzet -lapek i vag
wchodzimy 01-silnik
nastepnie 07 -kodowanie (recode)
i zmieniamy kodowanie z 00002 na 00001
wszystko
na ciepłym pali od strzała
mam tak u siebie, robiłem wszystkim potrzebującym za free oczywiscie i tak sie jezdzi i nic sie nie dzieje, wyskakują 2 błedy ale nimi sie nie przejmować, jak sie przekoduje z powrotem to sie kasuje i znikają. sorka za troche brak ładu i składu ale sie spiesze. w miare możliwości bede odpisywał na pytania