Jeszcze mozna lekko dygnac nastawnikiem dawke to tez zapewne pomoze. Z tym ze tu wpier zaznaczamy nozykiem na obudowie pompy i nastawniku kreske bo dygniecie nastawnikiem to przesuniecie go o jakies 0.2 mm do gora 0,5 mm wiec raczej niewiele.
Owszem sporo osob robi korekte mapy z tym ze nie kazdy ci to zrobi ( raczje dobry tuner) nie sa to koszta kilku zl a juz niestety nieco wiecej. No i ni ejest to zazwyczaj na miejscu. Mimo wszystko zawsze sie zaczyna od najprostszych rzeczy, najtanszych.
Mozna sprawdzic jakie s aobroty silnika gdy krecimy rozrusznikiem. Trzeba tylko zrobic tak by nam nie odpalił silnik czyli albo pastylka immo z kluczyka wyciagnieta albo przekaznik odpowiedni itp. Obroty silnika powinny byc w okolicy 270-300. Jak bedzie 200 to nei ma cos ie ludzic ze mapa tu pomoze.
Owszem sporo osob robi korekte mapy z tym ze nie kazdy ci to zrobi ( raczje dobry tuner) nie sa to koszta kilku zl a juz niestety nieco wiecej. No i ni ejest to zazwyczaj na miejscu. Mimo wszystko zawsze sie zaczyna od najprostszych rzeczy, najtanszych.
Mozna sprawdzic jakie s aobroty silnika gdy krecimy rozrusznikiem. Trzeba tylko zrobic tak by nam nie odpalił silnik czyli albo pastylka immo z kluczyka wyciagnieta albo przekaznik odpowiedni itp. Obroty silnika powinny byc w okolicy 270-300. Jak bedzie 200 to nei ma cos ie ludzic ze mapa tu pomoze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.