21-02-2019, 22:06
Witam serdecznie jestem tutaj nowy u mnie niestety wszyscy mechanicy rozkladaja rece. Juz przedstawi swoj problem
Zakupilem miesiac temu alhambre z silnikiem 1.9 115tke i bylo elegancko pieknie cyk chodzi. I nagle z na dzien zavzela ciezko palic,czasami nawet 20 sec krece by odpalila i to dzieje sie na cieplym silniku po przekroczeniu 60 stopni na liczniku,jak zimny cyk pali cieply juz nie. Co dziwne na pycha odpala od strzala nawet nie przerzuci tlokiem i juz chodzi.
Vag podlaczony i caly czas pokazuje blad g28filtrow,czujnik kupiony nowy delphi problem ten sam wzieta uzywka tak samo.
Dziwi mnie zachowanie obrotomierza podczas rozruchu,idzie do gory i po chwili spada pomimo krecenia rozrusznikiem.
Co zrobilem
Wymiana rozrusznika bez skutecznie
Wymiana g40 bez skutecznie
Sprawdzenie napiecia na g40 jest ok
Sprawdzenie synchro w vag 0,6 do 1,1
Wymiana pompy tamtemowej i filtrow zaworkow zwrotnych.
Pompki robione 20tys temu w zaufanym warsztacie
Teraz tak
Jak odpale na pych blad g28 sie nie pojawi jak uda sie zlapac od razu to g28 nie ma.
Co dalej?? Prosze o pomoc kierunek napraw
Zakupilem miesiac temu alhambre z silnikiem 1.9 115tke i bylo elegancko pieknie cyk chodzi. I nagle z na dzien zavzela ciezko palic,czasami nawet 20 sec krece by odpalila i to dzieje sie na cieplym silniku po przekroczeniu 60 stopni na liczniku,jak zimny cyk pali cieply juz nie. Co dziwne na pycha odpala od strzala nawet nie przerzuci tlokiem i juz chodzi.
Vag podlaczony i caly czas pokazuje blad g28filtrow,czujnik kupiony nowy delphi problem ten sam wzieta uzywka tak samo.
Dziwi mnie zachowanie obrotomierza podczas rozruchu,idzie do gory i po chwili spada pomimo krecenia rozrusznikiem.
Co zrobilem
Wymiana rozrusznika bez skutecznie
Wymiana g40 bez skutecznie
Sprawdzenie napiecia na g40 jest ok
Sprawdzenie synchro w vag 0,6 do 1,1
Wymiana pompy tamtemowej i filtrow zaworkow zwrotnych.
Pompki robione 20tys temu w zaufanym warsztacie
Teraz tak
Jak odpale na pych blad g28 sie nie pojawi jak uda sie zlapac od razu to g28 nie ma.
Co dalej?? Prosze o pomoc kierunek napraw