Liczba postów: 79
Liczba wątków: 12
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
1
Szukałem na forum ale nie znalazłem. Muszę kupić pasek wielorowkowy ale w sklepie powiedzieli mi że muszę znac długość bo do silnika 1.9TDI AUY są dwie długości pasków. Od czego zależy dlugość tego paska? Powiedzcie mi gdzie znajdę info na temat długości zastosowanego u siebie paska lub nr. katalogowy oryginalu lub zamienników
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Jejku cóż to za sklep??? Jak już to pytają się w sklepie czy auto ma klime czy też nie i taka to różnica chyba że nie wiesz co masz. Albo najlepiej zapytaj w innym sklepie.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bylo juz o tym na forum ale z nasza szukajka to ciezko to zlokalizowac. PAsek w wiekszosci tdi jest taki sam Podzialy sa jedynie na rodzaj silnika VP czy PD czuy ma klime czy nie ma( chcoc w sga nie bylo wersji bez klimy). PAsek ma 1195 mm. Ale ze gamonie w sklepie tego nie mogli wychwycic.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 79
Liczba wątków: 12
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
1
Pytał mnie w sklepie czy mam klime i dalej pokazywało mu dwie długości pasków. ja też nie wpadłem na pomysł że różnice mogą być między VP a PD. Dzięki za podpowiedzi
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(30-08-2013, 06:14)wesol napisał(a): ( chcoc w sga nie bylo wersji bez klimy).
Były kolego, były. Nie wiem jak w poliftach, ale w przedliftach były.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 144
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
AUY to PD i innej opcji nie ma. Do rozrządu były dwa rodzaje napinaczy, więc i pasek wielorowkowy może być inny. Ale w sklepie nie powinni mieć problemu z określeniem jaki ma być. No ale cóż, sklep sklepowi nierówny.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 33
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
2
odgrzebie temat, musze wymienić ten pasek pytanie czy dam rade sam? ma ktoś jakaś instrukcję ? a dwa to jaki pasek kupić jakaś konkretna firma ?
Galaxy MK2 1.9
TDI 2004r - wirus na
169km / 360Nm
Focus MK1 1.6 1998r
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
kolego wymiana tego paska zajmie ci nie więcej jak 5 minut ,nakładasz klucz 16 na napinacz i ciągniesz go do siebie(stojąc z przodu auta)i ściągasz pasek z alternatora,dokładnie sobie zobacz jak pasek idzie żebyś nie musiał kombinować, jak nie masz podłogi to jest lepszy dostęp,ale i z podłogą dasz radę bez problemu
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 844
Liczba wątków: 22
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
5
Wiesz co w naszych jest łatwiej niż w citroenach. Miałem krótką chwilę C5 tam to bez pomocy trzeciej ręki to jest cieszko. Tu postępuj tak jak piszą i idzie wymienić.