Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
temat spalania byl juz poruszany na forum i mowilem ze w SGA nie spadnie wiec nie piszcie tu typowych opowiastek internetowych. Hamulce sa robione z zapasem tak duzym ze spokojnie wytryzmają mody na moce nawet 240 koni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
1
Nikt ci nie powie jakie są bezpieczne wartości bo wszystko zależy od kierowcy. W sumie przy 150km można ubić dwumas. Najważniejsze jest jak zrobią program, czy dowalą koksu z dołu czy bezpiecznie w okolicach 2tyś. Zadzwoń do rogala i zapytaj ile będzie bezpiecznie dla btb dla porównania zadzwoń do innych. Zobaczysz jakie mają zdanie nt bezpiecznych programów :]
Kwestia hebli to przy 240km latamy sharanem na całego a zestaw 313 wystarczy jak będziemy jeździć normalnie a nie zapierdalali. Zapierdalanie=mocne hamowanie a tego przy masie zbliżonej do 2t zwykły hebel nie wytrzyma. Z drugiej strony kto jeździ sharanem jak porszakiem???
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 7
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
bajabaj, nie patrz na układ przeniesienia napędu. Serie masz najmocniejszą.
Jak widać nawet AUY i pewnie słabsze też potrafią zajechać dwumas z BTB.
Zwróć lepiej uwagę czy chip nie będzie kręcił ci turbo na 100% jej możliwości (dobrze jest mieć zapas) i czy pompki nie będą robić na skraju swoich wydajności.
Bo te elementy oberwą po dupie najbardziej przy chipowym majstrowaniu.
No i przed grzebaniem proponuję zweryfikować stan ww elementów, temp. w dolocie, szczelność układu, podciśnienia, kompresje, katalizatory i inne pierdoły. Motor ma być zdrowy.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
juz sa bezpieczne wartosci przekroczone jesli chodzi o poloski. A co i jak ze zrobieniem chipsa to musisz sam okreslic sie u tunera.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(14-08-2013, 11:37)sharan_maksa napisał(a): bajabaj, nie patrz na układ przeniesienia napędu. Serie masz najmocniejszą.
Jak widać nawet AUY i pewnie słabsze też potrafią zajechać dwumas z BTB.
Dwumas dwumasem, znam takich co zajechali przy 40k km. Ale cóż jak się na 6 przy 80km/h jeździło... Dwumas może wytrzymać dłużej niż te półośki, ale ja i tak bym się zdecydował na chipsa.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Wiele nie ugrasz. Już tu jeden kolega też majstrowal i hybrydy to nic ciekawego a do tego cena zaporowa. Zakładaj odrazu GTB i po temacie. Tylko ogranicza sprzęgło i półosie. W SGA asz i btb to żadna praktycznie różnica. Asz i arl a golfie, leonie itp to całkiem inna bajka.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.