31-07-2013, 21:11
Jak masz ASZ = mocniejsze sprzęgło trochę jak w AUY. Więc nie masz na co "mocniejszego" już zmieniać.
Spokojnie możesz chip'a robić pod 160km ~( tak żeby turbo z ASZ'a jeszcze nie szło pełną parą ) i zarówno moc jak i niuton wytrzyma wszystko seryjnie.
Jedyne co to trzeba jeździć z głową.
Znam kilka osób co śmigają dieslami 115 / 130km przerobionymi na mody pod 200-220km i sprzęgła / półosie itd seria. I śmigają ponad rok przynajmniej po 15 tyś rocznie i jest ok.
Tylko jak mówię ... jazda z głową - nie upalać ze świateł ( zrywać przyczepność / strzelać ze sprzęgła ), nie dawać buta w podłogę na wysokim biegu z niskich obrotów itd.
Bo tak to ja mogę seryjną 90'tke zajechać w tyg.
Spokojnie możesz chip'a robić pod 160km ~( tak żeby turbo z ASZ'a jeszcze nie szło pełną parą ) i zarówno moc jak i niuton wytrzyma wszystko seryjnie.
Jedyne co to trzeba jeździć z głową.
Znam kilka osób co śmigają dieslami 115 / 130km przerobionymi na mody pod 200-220km i sprzęgła / półosie itd seria. I śmigają ponad rok przynajmniej po 15 tyś rocznie i jest ok.
Tylko jak mówię ... jazda z głową - nie upalać ze świateł ( zrywać przyczepność / strzelać ze sprzęgła ), nie dawać buta w podłogę na wysokim biegu z niskich obrotów itd.
Bo tak to ja mogę seryjną 90'tke zajechać w tyg.
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm