02-10-2015, 16:23
Widzę że nikt nie jest w stanie udzielić odpowiedzi, więc dla potomnych napiszę rozwiązanie zagadki.
Odpowiedzialnymi rzeczami za taki stan są wyłączniki krańcowe oraz mikrostyki w zamkach. W pierwszej kolejności lepiej sprawdzić krańcówki gdyż jest łatwiej, i przy ewentualnej wymianie taniej. Jeśli krańcówki są dobre to trzeba sprawdzić mikrostyki w każdym zamku. W moim przypadku awarii uległ styk w tylnym lewym zamku.
Odpowiedzialnymi rzeczami za taki stan są wyłączniki krańcowe oraz mikrostyki w zamkach. W pierwszej kolejności lepiej sprawdzić krańcówki gdyż jest łatwiej, i przy ewentualnej wymianie taniej. Jeśli krańcówki są dobre to trzeba sprawdzić mikrostyki w każdym zamku. W moim przypadku awarii uległ styk w tylnym lewym zamku.
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć się da, ale czegoś brakuje.