(18-12-2017, 21:56)niebieski91 napisał(a): odgrzeje kotleta
wesol Ty tak poważnie z tym zwieraniem klem na akumulatorze ??
pytam bo mnie własnie dopadł dzisiaj ten problem. Odebrałem auto od lakiernika i nie gasną światła wewnątrz ani po uruchomieniu anuta, ani po zamknięciu drziw
po zamknięciu drzwi wygaszają się po ok. 10 minutach
sprawdzałem przyciski w słupkach od rzwi i one wygaszają kontrolki więc pewnie sygnalizują zamknięcie
Po zamknięciu bagażnika też kontrolka na zegarach się nie swieci
Myślę ż skoro po 10 min. same się wygaszają to moduł może być ok - więc co jest nie tak ??
Witam.
Pisałem już nie raz, że włączniki w słupkach drzwi mają po dwa zestyki, jeden idzie bezpośrednio na zegary, z każdych drzwi osobno dlatego zegary nam pokazują konkretnie, które są otwarte/zamknięte, a drugi zestyk daje informację na moduł centralnej elektryki/moduł centralnego (w starszych wersjach z modułem pod siedzeniem) i generalnie w tym drugim przypadku jest tak, że drzwi kierowcy idą osobno do modułu, a pozostałe drzwi są sparowane i idą jako całość drugim przewodem (niektóre mkI mogą mieć troszkę inaczej bo instalacji w nich jest od zaj... rodzajów), dlatego musisz każdy włącznik wyjąć i sprawdzić czy z obydwu zestyków wychodzą sygnały (masa) czyli mówiąc inaczej czy zwierają i rozwierają jednakowo, bo może w któryś drzwiach jest uszkodzony/źle obsadzony i moduł widzi otwarte wnętrze i dlatego wygasza światło dopiero standardowo po 10min. Od tego musisz zacząć, potem dopiero, gdyby tu się okazało wszystko dobrze, sprawdzić czy sygnał dochodzi do modułu.
Co do lakierników, to zawsze miałem po nich pełne ręce roboty, zawsze coś spier..., bo dla nich najważniejsza jest ich robota i nie patrzą na inne rzeczy do o koła .
Pozdrawiam