Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
witam,
a czy to może byś przyczyną braku mocy do 1600obr i większego spalania, te wtryski są od 2,0 tdi przecież czy komputer dlatego podnosi dawkę bo potrzebuje większej ilości paliwa żeby uruchomić wtrysk w dolnych obrotach?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
chodzi oto ze nie jest zgrany uklad wtryskowy. Komp widzi nieprawidlowa impedancje cewki i swiruje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
no i stało się pogoniłem wtryski bq które miałem od 2,0 tdi i poszukuję teraz odpowiednich pompek do AUY może ktoś pomoże ma na sprzedaż i może coś polecić? Jedna z osób polecała mi pompki AG ale chyba one nie są do tego silnika wiem że AK czy jeszcze jakieś mogę włożyć bez modyfikacji softu?
Pozdrawiam
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
06-10-2013, 23:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-10-2013, 06:34 przez wesol.)
mozesz włożyć AC i też bedzie hulał
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
AC AK lub AX pasuja bez problemu
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
mogę wziąć AG? ponoć do 115km też podchodzą a mam ze sprawdzonym przebiegiem od znajomego który rozbił autko z przebiegiem 170 tyś były w a4 ?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
co ja napisalem wyzej? Ze jakie pasuja? To czy ma to 115 koni czy 200 to nie istotne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
dlatego sobie je odpuszczę a wezmę AK mam już dość przygód pozdrawaim
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Witam
Potrzebuje pilnie porady mam problem z autem Seat Alhambra 2002r 1,9TDI 115KM.
Auto nie ma mocy do 1500obr. po przekroczeniu tego poziomu idzie okej. Po odlaczeniu przepływomierza jest okej z przeplywka j.w. (blad przepływomierza był w kompie wiec została wymieniona na nowa).
Turbo jest po regeneracji, auto pow 1500obr idzie ale co jest ze nie chce isc do tego zakresu? Gdzie szukac przyczyn? Czy jakies podciśnienie? Czy EGR? Czy jakiś waz prowadzący do turbo? Wszystko sprawdzone i jest okej do tego komp nie pokazuje zadnych bledow.
Pomozcie proszę może ktoś z Was miał taki motyw.