Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 3.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przeróbki pod instalację LPG
#1
Witam

Ponieważ lubię znać i rozumieć działanie podzespołów w swoim samochodzie mam kilka pytań dotyczączych przerobek pod instalację LPG.
Przeglądając instalację w swoim sharanie 2.8 (2001) zauważyłem kilka dziwnych zmot zrobionych przez gazowników u poprzedniego właściciela.
Jeśli ktoś mógłby wyjaśnić po co to było robione byłbym wdzięczny.

1. Po lewej stronie kolektora ssącego jest jakaś przepustnica połączona cięgnem z czymś w rodzaju siłownika podciśnieniowego. To cięgno jest przestawione i unieruchomione trytytką.

2. Znalazłem jakieś urządzonko do którego dochodzi wiązka przewodów, grubsza rurka połączona z listwą wtryskową. Z urządzonka wychodzi też cieńsza rurka, która za pomocą trójnika rodziela się na dwie. Jedna z nich idzie gdzieś w kierunku kabiny, druga (tutaj zonk) nie była podłączona do nikąd choć nosiła ślad nasunięcia na jakiś krucieć - chyba spadła.

3. Pod kolektorem ssącym z przodu silnika są jakieś rurki pod/nadciśnieniowe. Jedna z nich, z taką baryłką idzie do nikąd - widac otwarty koniec.

Instalacja zrobiona na sterowniku OMVL i parowniku zawoli (modelu nie znam). Chodzi ogólnie dobrze, nie czuję różnicy pomiędzy jazdą na gazie i benzynie, spalanie w normie - przy intensywniejszej zabawie gazem pójdzie jakieś 16l/100km.
Jedyny problem to świecąca kontrolka checkengine - muszę to skasować i zbadać błędy.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz








Wiadomości w tym wątku
Przeróbki pod instalację LPG - przez skimir - 25-05-2013, 00:42
RE: Przeróbki pod instalację LPG - przez Czerwony - 25-05-2013, 09:50
RE: Przeróbki pod instalację LPG - przez skimir - 26-05-2013, 10:07

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gdzie założyć instalacje lpg w Warszawie Only VR6 2 2,894 24-06-2014, 11:44
Ostatni post: bencao

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości