Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Też uważam że obchodzenie się z tym jak z jajkiem to jakaś pomyłka.Będę pilnował linki a jak odwali jakiś numer to na kosz wymienię.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mogloy juz nie podniesc klapy. Silwniki sa dobierane zazwyczja w autach zaleznei do teog czy masz spojler czy go nie masz bo inna waga jest. Zreszta dojazdowka do SGA?? troszke slaby pomysl.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
Mam dojazdowke z uwagi ma oszczędność miejsca. Przez 3 lata nie użyłem ani razu tylko raz założyłem na próbę aby zobaczyć jak się na tym jedzie bo szukając o odpowiedniej średnicy i udźwigu kupiłem od jakiegoś mercedesa...
Co do klapy - siłowniki to jedno, można by dać silniejsze. Bardziej obawiałbym się, że zawiasy z czasem padną, nikt ich nie projektował na dodatkowe obciążenie.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2016
Reputacja:
0
Witam, dzis chcialem wyciagnac kolo i niestety musialem rozpie....c to badziewie, cale pordzewiale. Macie jakies pomysly zeby zamontowac albo zawiesic kolo w prosty sposob, jakies haki gumy ? Ta winda to glupi wynalazek i tyle. wyciaganie kola ma byc proste i szybkie a nie jakies nerwy...
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ano mechanizm wypada raz na kilka lat przesmarowac by nie bylo niespodzianek.
Pasem do mocowania ladunku zepnij. Z tym ze i tam by wypadalo klamre przesmarowac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 101
Liczba wątków: 10
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
Też tak miałem. U mnie rozleciała się plastikowa zębatka która zastąpiłem metalową - tania nie była bo z przesyłka koło 90 zł. Plastikowe widzę na allegro za połowę ceny. Przy okazji wymiany przesmarowałem wszystko. Na forum opisana wymiana koła. Starą zębatkę skleiłem i naciąłem dookoła tak, żeby dodatkowo skręcić to drutem i wzmocnić. Leży tak sobie na półce i czeka aż u szwagra się rozleci to mu podaruję bo naprawa pomimo druciarstwa wygląda na solidną - trzyma się sztywno i nic się nie rusza. Może spróbuj na początek takiego rozwiązania, jak tylko koło windy się rozleciało.
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
Noszę się z zamiarem zajrzenia do koła zapasowego w jakąś cieplejszą sobotę. Nie było ruszane 5 lat...
Pytanie: czy przed odkręceniem koła jest możliwość żeby jakoś do tego mechanizmu dotrzeć i smarowidła jakiegoś tam trysnąć?
Pytanie 2: jeżeli tam są elementy plastikowe (zębatka) to czym smarować?
Liczba postów: 101
Liczba wątków: 10
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
Nie zaszkodzi potraktować tego wcześniej jakimś WD. Jak nie zasyfione mocno to lżej będzie ruszyć. Z tego co pamiętam, to do wymiany zębatki trzeba rozebrać mechanizm i porozwiercać nity i zastąpić je śrubami (jak wymieniałem zębatkę na metalową to były w komplecie)