Liczba postów: 334
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
04-01-2013, 16:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2013, 16:21 przez ENDRJU222.)
tak, po nocnym lub dłuższym postoju potrafiła walić białą w sumie chmurę przez ok minute, po rozgrzaniu problem mijał. to było też coprawda przez pierścienie olejowe, ale generalnie podałem Ci koszt wymiany samych uszczelniaczy. do tego oczywiscie dochodzi robocizna, uszczelka pod głowicę, rozrząd i jego montaż/demontaż ... trochę roboty i wydatków jest...
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
biala o niczym nie swiadczy. Niebieska jak jest i specyficzna won spalpnegooleju swiadczy o dostawaniu sie oliwy do komory spalania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zalezy czy mu sie chce pobawic poza tym czy ma lub sobie zrobi odpowiedni sprzecik do wduszania zaworów. TDI maja po dwie sprezyny na zaworze- mala i duza srednica. Troszke zabawy jest. JEdni ustawiaja wal tak by tlok byl na samej gorze inni w miejsce swiecy wkrecaja kruciec z podpietym wezem i pompuja cisnienie ktore to utryzmuje zawory. Szkoly sa rozne ale chyba lepiej podeprzec tlokiem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Ile może kosztować wymiana uszczelniaczy idąc okrężną drogą, czyli bez ściągania głowicy i ile czasu mniej więcej może zająć?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zalezy czy beda komplikacje przy zakladaniu pieskow (zamków) na zaworach ale to i tak mniejwiecej ze 4 godziny bym liczyl jak nic bo i rozrzad trzeba rozpiac, dobrze by bylo kolozebate wałka sciagnac by pozniej nie bylo problemow ze cieknie z simmeringu walka. Simmering wymienic tez nie zaszkodzi. Zatkac wszelkie kanaly na głowicy papierem by jakies precjoza nie wpadły nam w te szczeliny. jak juz sie zdemontuje dzwigienki i walek to tylko popychacze do gory i działać z zaworami. Pozniej po tym calym kreceniu walem dobrze ustawic rozrząd.
W swoim zamierzesz wymieniac uszczelniacze?? Jakies problemy masz?? Duzy przelot silnika?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie wydaje mi sie zeby wina uszczleniacze ale próbuj moze sie uda.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.