Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uszczelniacze zaworowe
#11
tak, po nocnym lub dłuższym postoju potrafiła walić białą w sumie chmurę przez ok minute, po rozgrzaniu problem mijał. to było też coprawda przez pierścienie olejowe, ale generalnie podałem Ci koszt wymiany samych uszczelniaczy. do tego oczywiscie dochodzi robocizna, uszczelka pod głowicę, rozrząd i jego montaż/demontaż ... trochę roboty i wydatków jest...
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie Big Grin
Odpowiedz




#12
biala o niczym nie swiadczy. Niebieska jak jest i specyficzna won spalpnegooleju swiadczy o dostawaniu sie oliwy do komory spalania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#13
Ja tylko pytałem o uszczelniacze, a tu się okazuje że trzeba pół silnika rozebrać i najlepiej wymienić na nowe aby zmienić uszczelniacze Smile Paranoja Smile Dobrze, że pytam tylko teoretycznie Smile
Odpowiedz
#14
wesol, uwierz mi że to był biały dym serio! wymiana pierścieni i uszczelniaczy załatwiła sprawę na dobre. chyba ze jestem daltonem Big Grin
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie Big Grin
Odpowiedz
#15
Panowie mam jednak charakterystyczne objawy uszkodzonych uszczelniaczy zaworowych. I teraz pytanko. Czy mechanik może dużo marudzić aby wymienić je bez ściągania głowicy? Tak, wiem - byłoby najprościej ją zwalić, ale wtedy dochodzi sporo kosztów z tym związanych a ja nie cierpie na nadmiar gotówki Smile
Odpowiedz
#16
zalezy czy mu sie chce pobawic poza tym czy ma lub sobie zrobi odpowiedni sprzecik do wduszania zaworów. TDI maja po dwie sprezyny na zaworze- mala i duza srednica. Troszke zabawy jest. JEdni ustawiaja wal tak by tlok byl na samej gorze inni w miejsce swiecy wkrecaja kruciec z podpietym wezem i pompuja cisnienie ktore to utryzmuje zawory. Szkoly sa rozne ale chyba lepiej podeprzec tlokiem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#17
Ile może kosztować wymiana uszczelniaczy idąc okrężną drogą, czyli bez ściągania głowicy i ile czasu mniej więcej może zająć?
Odpowiedz
#18
zalezy czy beda komplikacje przy zakladaniu pieskow (zamków) na zaworach ale to i tak mniejwiecej ze 4 godziny bym liczyl jak nic bo i rozrzad trzeba rozpiac, dobrze by bylo kolozebate wałka sciagnac by pozniej nie bylo problemow ze cieknie z simmeringu walka. Simmering wymienic tez nie zaszkodzi. Zatkac wszelkie kanaly na głowicy papierem by jakies precjoza nie wpadły nam w te szczeliny. jak juz sie zdemontuje dzwigienki i walek to tylko popychacze do gory i działać z zaworami. Pozniej po tym calym kreceniu walem dobrze ustawic rozrząd.

W swoim zamierzesz wymieniac uszczelniacze?? Jakies problemy masz?? Duzy przelot silnika?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#19
(21-03-2013, 17:55)wesol napisał(a): W swoim zamierzesz wymieniac uszczelniacze?? Jakies problemy masz?? Duzy przelot silnika?

Tak, w swoim.

Problem - dymienie na lekko niebiesko podczas obciążenia zimnego silnika + specyficzna woń spalonego oleju, ale jakby z czymś zmieszanego ( nie czuć spalenizną samego oleju ). Dymienie ustępuje po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej. Do tego dochodzi jasnoniebieski niewielki bąk podczas odpalania zimnego auta.

Przelot 245 tkm i na 100% ani 1 km więcej.
Odpowiedz
#20
nie wydaje mi sie zeby wina uszczleniacze ale próbuj moze sie uda.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości