Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
koszt smieszny ale nie wiem czy wiesz ze trzeba walek wytargać, pod zaworem sa dwie sprezyny ciagnace za zawór i teraz bez sprzetu to prawie samobójstwo. Najlepiej byloby zwalic głowice by podeprzec zawor bo jak nie to trzeba kombinowac i np ustawiac odpowiednio wał plus np w miejsce swiecy zarowej wkrecic króciec ze sprezonym powietrzem.
Osobisci epowiem tak- nie masz nalatane pol melona kilometrow to ich nie dotykaj. To nie benzyna zeby wymieniac uszczelniacze zaworowe co 150 tys km.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Wiem ile z tym pracy, a nalatane mam niecałe ćwierć melona więc skoro tak to może lepiej nie będę się tego tykać.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
po kolejnej cwierci bym sie zastanawial jeszcze czy jest tsens to ruszac jesli nie ma objawów z tym zwiazanych.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
No i właśnie wracamy do mojego pytania. Jakie są objawy świadczące o tym, ze coś się z nimi dzieje i należałoby je wymienić?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
niebiesko za autem lub pojedziesz na analize spalin to tez wyjdzie. Diesle to nie benzyna wiec ja bym sie za te uszczleniacze nie brał.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie ma reguly
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 334
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
ja w 2.0l beznynie w mazdzie wymienić musiałem uszczelniacze po 150 tys km, bo waliła dymem z rana jak lokomotywa przez minutę conajmniej! ale do tego trzeba było wybebeszyć wszystko, wyciągnąć głowicę i oddac do warsztatu. za wymianę plus planowanie zapłaciłem 200 zł plus same uszczelniacze chyba z 80 zł ( 16 zaworowy silnik). zgadzam sie z wesolem, że jeśli nie ma takiej konieczności to lepiej nic nie ruszać.
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Rozumiem, że waliła dymem na niebiesko przez minutę od uruchomienia, a w czasie jazdy ów dym nie był widoczny? Czy ta sama zasada dotyczy diesla?