Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Prędkość na kolejnych biegach
|
08-02-2011, 10:34
Post: #1
|
|||
|
|||
Prędkość na kolejnych biegach
Ciekawi mnie jak wyglądają u Was osiągane prędkości na kolejnych biegach
Otóż chodzi o to że ostatnio kiedy próbowałęm "przedmuchać" trochę turbinę zaobserwowałem że kręcąc go do prawie 4 tys. obrotów na 3-cim biegu dojechałem do 80 km/h a na 4 tym trochę powyżej 110 Sharik to ciężkie auto i pewnie z innym przełożeniem niż np. Golf IV - ale w moim Golfie 4 kombi na trójce dociągałem do ok. 100-110 a na 4 ce do 130 (tyle pamiętam) Zastanawia mnie czy to tak ma być czy może jedna coś u mnie szwankuje Jak wygląda to u Was TDI-AFN `99 |
|||
Reklama
|
|||
|
08-02-2011, 11:00
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Prędkość na kolejnych biegach
Przełożenia są zupełnie inne.
VR6 sprawia wrażenie jakby jedynka była tylko do drgnięcia go z miejsca. VAGi generalnie mają krótkie jedynki dlatego dresy tak je lubią bo łatwo spalic gumę. Generalnie zestopniowanie skrzyni to porazka jeśli chce się np dynamicznie wyprzedzać. Mnie skrzynia pasuje bo jeżdżę emerycko, stawiam na wygode i luz i tu elastyczność VR6 jest genialna. Na trójce zalicza ronda bez klepania klawiaturą. W golfie z kolei jest czym pocisnąć. Podejrzewam zatem, że i u Ciebie przelożenia mają się nijak do golfa. Piątka będzie długa a reszta do rozpędzania w miarę przyzwoitego. |
|||
08-02-2011, 14:38
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Prędkość na kolejnych biegach
Mnie trudno jest się wypowiadać na ten temat a to z racji posiadania VR6 w automacie. Zmiana biegów odbywa się w miarę płynnie ale sam moment zmiany biegu jest zależny od tego czy skrzynia pracuje w trybie ekonomicznym (emeryckim) czy sportowym. Przy automacie moment zmiany biegu zależy od wielu czynników(m.in. opory jazdy, jazda pod górę i z góry, przeciwny wiatr, holowanie przyczepy itp.) i bywa, że za każdym razem jest inny.
A swoją drogą zakochałem się w automacie i gdy będę zmieniał autko na nowe (a noszę się z takim zamiarem), to tylko na automat. |
|||
08-02-2011, 17:26
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Prędkość na kolejnych biegach
Tak ma byc.Ja też tak mam sharan w dieslu niestety takie krótkie ma biegi
|
|||
08-02-2011, 18:23
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Prędkość na kolejnych biegach
Też tak mówiłem i od dwóch samochodów nie potrafię wrócić do sensownego automatu.
Subarak z ASB mi uciekł sprzed nosa a sharan trafił się ładny z manualem ale oboje z małżą tesknimy. Nie ma nic lepszego i przyjemniejszego od ASB. Jedynie silnik musi być spory aby to miało sens i dawało przyjemność. Merdanie tym pogrzebaczem w podłodze jest co najmniej bezpotrzebne |
|||
02-04-2017, 20:00
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Prędkość na kolejnych biegach
Kurcze, a ja uwielbiam to merdanie . Nigdy bym nie chciał automata, ale fakt nie mam porównania.
|
|||
06-04-2017, 13:59
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Prędkość na kolejnych biegach
Też tak myślałem, aż przejechałem się automatem Dla mnie to dużo większa wygoda, ale rozumiem też przeciwników
|
|||
07-04-2017, 20:51
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Prędkość na kolejnych biegach
Sharan AYL
Wg licznika 1 - 70 2 - 110 3 - 140 4 - 180 TDI dla maniaków klekotu..... Najniższe prędkości dla płynnej jazdy 6 - 60 5 - 50 4 - 30 2 - można ruszać bez szarpania Druga sprawa przy 80km/h jak zapniesz 3 bieg i depniesz w pedał to żaden TDI nie da rady Koleżka co ma Accorda VI 1.8 stwierdził, że nie czuć tej mocy do póki nie stanęliśmy na "kresce" Polecam każdemu ten silnik. TDI się może schować |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Drgania i falowanie obrotów silnika po włączeniu kolejnych odbiorników prądu | sirius98 | 28 | 26,457 |
23-10-2012 06:32 Ostatni post: wesol |
|
Obroty silnika a prędkość | bobbudow | 1 | 2,017 |
07-12-2011 08:35 Ostatni post: wesol |
|
optymalna prędkość | piotrfg | 5 | 4,334 |
15-01-2011 13:04 Ostatni post: arkadiuszk3 |