08-01-2013, 14:58
Witam,
mam dwa pytania w sprawie chlapaczy, których od jakiegoś czasu szukam:
1) Spotkałem ogłoszenia, gdzie było zaznaczone że oferowane chlapacze są do Galaxy mk1. Czy lifting 2000 cokolwiek zmienił w tym zakresie?
2) W zdecydowanej większości ogłoszeń chlapaczowych jako sposób montażu proponuje się wkręty. Czy to nie jest tworzenie nowych ognisk korozji na własne życzenie? W co to się wkręca? Czy te oryginały (gratuluję zakupu!) też się tak montuje? Wcześniej miałem kilka mniejszych samochodów i we wszystkich chlapacze były montowane oryginalnie na zapinki, a blachowkręty były opcją "heavy duty" raczej dla użytkowników samochodów służbowych (na każdy krawężnik wjedzie).
Pozdrawiam,
mam dwa pytania w sprawie chlapaczy, których od jakiegoś czasu szukam:
1) Spotkałem ogłoszenia, gdzie było zaznaczone że oferowane chlapacze są do Galaxy mk1. Czy lifting 2000 cokolwiek zmienił w tym zakresie?
2) W zdecydowanej większości ogłoszeń chlapaczowych jako sposób montażu proponuje się wkręty. Czy to nie jest tworzenie nowych ognisk korozji na własne życzenie? W co to się wkręca? Czy te oryginały (gratuluję zakupu!) też się tak montuje? Wcześniej miałem kilka mniejszych samochodów i we wszystkich chlapacze były montowane oryginalnie na zapinki, a blachowkręty były opcją "heavy duty" raczej dla użytkowników samochodów służbowych (na każdy krawężnik wjedzie).
Pozdrawiam,