25-03-2013, 16:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-2013, 16:35 przez daneczek76.)
(25-03-2013, 16:12)m-blue napisał(a):(25-03-2013, 13:46)dmusek napisał(a): Abstrachując od tematu... To jaki silnik wybrać?Ja szukałem 1.9130KM min., bo że diesel to już nie będę tłumaczyć Mechanik mnie doradził, że jak sam kupuję, to lepiej szukać 115KM i podkręcić, niż mieć 130 lub 150 już zrobione, albo fabryczne, bo nie wiadomo jak kto jeździł i osprzęt mógł mocno w tyłek dostać. Wszystko kwestia tewgo na ile ma się możliwość sprawdzić auto, na ile sięktoś zna na mechanice, ja średnio, raczej elektronika.
Inna sprawa, że w 115 KM masz w czym wybierać, reszty jest jak na lekarstwo.
Idąc takim tokiem rozumowania i 115KM może być zajechane - Fakt jest ich więcej , można coś wybrać.
Jak jak pisałem wyżej jeśli miał bym znów szukać, szukał bym 130 lub 150 z naciskiem na 150 ze względu na body kit zewnętrzny, zawias i układ hamulcowy.
Ale najważniejsza zaleta jest niezajeżdżony i zadbany egzemplarz co w SGA jest niestety trudne, zresztą jak w większości aut od naszych handlarzy.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.