21-03-2013, 07:15
To wszystko sa te same silniki- nie ma 115 i 116 KM. Zalezy jak przeliczysz z kilowatów tak ci wyjdzie. Mowisz 130 konna wersja a przeciez to jest 131KM. Chyba nie rozumiesz po co jest oznaczenie silnika np wlasnie AUY- napewno nie po to by robic jakies powazne zmiany. Zmiany napinacza były pwrowadzone po pewnym roku wiec tym sie nie sugeruj. Poza tym to nie jest do konca napinacz hydrauliczny bo tym sugerujesz ze on napina pasek rozrzadu a w pozniejszych jak juz go nie ma to zostal zastapiony jakims innym czymś. I w tych starszych a tym hydraulicznym napinaczem masz rolke którą napinasz pasek specjalny kluczem pazurkowym czyli jak sie okazuje ten hydrauliczny napinacz nie napina paska.
JElsi myslisz ze w sga jakoś mega kombinowali z poprowadzeniem niutona i mocy to sie grubo mylisz. Jakby byla moznilowsc taka to by zrobili to takze i w leonie i octavi i golfie. Myslisz ze w aso jak jezdzisz na przeglady i robia upgrade softu to jest on robiony pod kątem budy czy pod katem danego silnika?? Doszukujesz sie czego co poprostu nie ma.
Podobne zabiegi lekkich zmian robil juz vag w tdi VP. Np masz motory 110 konne AHF i ASV.
JElsi myslisz ze w sga jakoś mega kombinowali z poprowadzeniem niutona i mocy to sie grubo mylisz. Jakby byla moznilowsc taka to by zrobili to takze i w leonie i octavi i golfie. Myslisz ze w aso jak jezdzisz na przeglady i robia upgrade softu to jest on robiony pod kątem budy czy pod katem danego silnika?? Doszukujesz sie czego co poprostu nie ma.
Podobne zabiegi lekkich zmian robil juz vag w tdi VP. Np masz motory 110 konne AHF i ASV.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.