Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Ja miałem benzynę i z diesla jak mnie ktoś nie zmusi, to nie zrezygnuję, powiem więcej, ktoś kto miał diesla, nie zmieni go na benzynę
co do nie zajechanych aut - nie podoba mi sie sharan z tylu, ale dość często jednak zakładam, że uda sięznaleźć coś z papierami do sprawdzenia, bo z seatem trzeba by dzwnić do germanii tam gdzie pieczątki przybijali w papierach...
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Slupki sa prawi te same. Chodzi oto ze slupek od AUY wytrzyma moce pod 300 koni a slupek od ASZ pod 400 koni. Nieco inne sa waly, korby tip. Pompki nie sa istotne az tak mocno chyba ze celujesz w duze moce bo pompki od AUY wystarcza do mocy 180 koni a od ASZ napewno wiecej o kilkadzieiat koni( zalezy jakie siedza).
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 19
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
mi chodzi jedynie o samą przekładkę, ponieważ AUY padł, nie zależy mi na mocy, chcę tylko żeby pracował należycie. Czyli mogę śmiało przekładać??
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Tak. Mozesz smialo przekladac. A co do roznic odczuwalnych podczas jazdy miedzy 115 a 130 to przy jezdzie autostradowej nie widzialem takowych. Rozbujany AUY tez ciagnie identycznie jak 130 bo ma TEN SAM praktycznie moment obrotowy. Roznice mozna odczuc przy wyprzedzaniu, naglym przyspieszaniu itp.
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
rafik nie patrz na to co podaje producent w danych bo to sie wiele nie zgadza z realiami. Nie gadaj ze roznicy nie ma za wielkiej. Zawsze mowilem i bede mowil- zabawa zaczyna sie od asz/arl. AUY jak i reszta tych slabszych na pompowtryskach ma mala turbine wiec musi byc ostro dlawiona w gornych rejestrach obrotowych. Dlatego tez 115 na PD od 110 VP ma calkiem odmienna charakterystyke. Moce na hamowni powinny wyjsc podobne bo w okolicach 120 KM z tym ze PD bedzi eocny z dolu i srodka a VP bedzi emocny u gory. TO juz wynika z technologii.
130 i 150konne maja wieksza suszarke i moga juz ciagnac powyzej 4000 obr. Nawet inna kultura pracy jest. te slabsze PD poswistuja mozna powiedzieć a te mocniejsze jak ja to mowie warczą podczas ostrego wyprzedzania i przyspieszania.
JEsliu chodzi o roznice w budowie by mozna bylo soebie slupki przekladac to nie ma praktycznie zadnych i spokojnie mozna sobie zakladac slupek nawet od golfa AJM czy ARL.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 186
Liczba wątków: 20
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
a tak właściwie to przy jakich obrotach odcina auy?
kiedyś przycisnąłem mu na "2" do 4800 i nie odciął.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
19-03-2013, 09:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2013, 09:22 przez daneczek76.)
Dla mnie w tej konkurencji biorą udział tylko dwa silniki TDI ASZ 130 i BTB 150. Dla mnie te silniki jakoś jeżdżą czyli przyspieszają, a ja potrzebuje dla lepszego komfortu jazdy i bezpieczeństwa= bezpieczny manewr wyprzedzania. Juz nie mówiąc o tym ze jak jedziemy z rodzinka na wakacje jak auto jest załadowane to moc jest tym bardziej potrzebna.
Oczywiście jeśli bym nie patrzył na spalanie i tonaż SGA bo jak by nie było 1700 kg ważą to bym kupił VR6 oczywiście bez gazu, tylko body kit bym wtedy wolał ze swojego.
(19-03-2013, 07:35)wesol napisał(a): te mocniejsze jak ja to mowie warczą podczas ostrego wyprzedzania i przyspieszania.
Osobiście dla mnie to on mruczy jak tygrysek
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Moze czasem lepiej odpuscic sobie niebezpieczny manewr wyprzedzania ufajac swoim kucom i poczekac na lepszy. Bedziemy pewniejsi o nasza familie.
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu