22-03-2018, 22:17
Witam.
Jeśli chodzi o Toyotę, to zależy w jaki rocznik celujesz, jeśli z tego przedziału 03/09 to diesle musisz sobie odpuścić, chyba że wersja 90KM tylko nie wiem czy w Verso na pewno była i kiedy, benzyniaki dużo palą i mają problem ze spalaniem oleju, po 2006r. niby poprawili to, musiałbyś na forum Toyoty zajrzeć, nie mówiąc o wysokiej cenie zakupu, też przerabiałem ten wybór . Ford S-max ma silnik "żabojada" czyli koncernu PSA i w tej wersji 140KM to najlepszy kompromis (130KM to chyba jeszcze wersja Forda z lat wcześniejszych), choć nigdy nie sądziłem, że to powiem , mam Mondeo pod opieką i nawet DPF w tym aucie nie daje znać o sobie, mimo że "katowany" po mieście na krótkich odcinkach, a nalatane ponad dwieście, a w rzeczywistości nie wiadomo, jedyny problem z DPF, to przepalające się od wydechu wężyki od czujnika różnicy ciśnień. Rozważam też jeszcze VW Caddy w wersji typowo osobowej.
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o Toyotę, to zależy w jaki rocznik celujesz, jeśli z tego przedziału 03/09 to diesle musisz sobie odpuścić, chyba że wersja 90KM tylko nie wiem czy w Verso na pewno była i kiedy, benzyniaki dużo palą i mają problem ze spalaniem oleju, po 2006r. niby poprawili to, musiałbyś na forum Toyoty zajrzeć, nie mówiąc o wysokiej cenie zakupu, też przerabiałem ten wybór . Ford S-max ma silnik "żabojada" czyli koncernu PSA i w tej wersji 140KM to najlepszy kompromis (130KM to chyba jeszcze wersja Forda z lat wcześniejszych), choć nigdy nie sądziłem, że to powiem , mam Mondeo pod opieką i nawet DPF w tym aucie nie daje znać o sobie, mimo że "katowany" po mieście na krótkich odcinkach, a nalatane ponad dwieście, a w rzeczywistości nie wiadomo, jedyny problem z DPF, to przepalające się od wydechu wężyki od czujnika różnicy ciśnień. Rozważam też jeszcze VW Caddy w wersji typowo osobowej.
Pozdrawiam