05-12-2012, 23:28
Bity raczej nie był bo został sprawdzony czytnikiem głębokości lakieru.
Co do geometrii to była robiona dwukrotnie - najpierw okazało się że przód jest rozjechany, ale co ciekawe powinien ściągać w lewo, a nie w prawo
Za drugim razem (dwa miesiące po trzeciej naprawie w ASO) okazało się, że tył jest rozjechany i tył ciągnie w prawo, zatem auto znowu powinno ściągać w lewo, a ściąga w prawo.
Dwa pomiary i dwa razy zaprzeczyły zachowaniu auta. Skany wyników wrzuciłem na stronę w dziale kalendarium->Badanie geometrii i amortyzatorów
Co do geometrii to była robiona dwukrotnie - najpierw okazało się że przód jest rozjechany, ale co ciekawe powinien ściągać w lewo, a nie w prawo
Za drugim razem (dwa miesiące po trzeciej naprawie w ASO) okazało się, że tył jest rozjechany i tył ciągnie w prawo, zatem auto znowu powinno ściągać w lewo, a ściąga w prawo.
Dwa pomiary i dwa razy zaprzeczyły zachowaniu auta. Skany wyników wrzuciłem na stronę w dziale kalendarium->Badanie geometrii i amortyzatorów