23-03-2019, 14:10
koledzy mam ten sam problem, w moim sharanie 2005 r, ja kupiłem auto z uszkodzona turbina ale wyszło jak zawsze , wezyki cisnienia odmy itd ,
poniewaz zajmuje sie elektronika pojazdowa musze prosic was o pomoc w ustaleniu jak działa n75 , jesli brak napięcia zawór zamkniętą ma jedną strone natomiast 2 pozostałe rurki maja przelot, po podaniu napiecia zawór dmucha na wszystkie rurki , tak jest u mnie
pytanie jak powinno być ?
moj problem polega na tym , przy przyspieszaniu syczy a przy odjeciu nogi z gazu słysze dv spuszczenie cinienia z ukladu , dv wymieniony z pol roku temu na nowy oryginał z aso
zachowuje sie to tak jak by vd awaryjnie spuszczał za duze cisnienie z układu
poniewaz zajmuje sie elektronika pojazdowa musze prosic was o pomoc w ustaleniu jak działa n75 , jesli brak napięcia zawór zamkniętą ma jedną strone natomiast 2 pozostałe rurki maja przelot, po podaniu napiecia zawór dmucha na wszystkie rurki , tak jest u mnie
pytanie jak powinno być ?
moj problem polega na tym , przy przyspieszaniu syczy a przy odjeciu nogi z gazu słysze dv spuszczenie cinienia z ukladu , dv wymieniony z pol roku temu na nowy oryginał z aso
zachowuje sie to tak jak by vd awaryjnie spuszczał za duze cisnienie z układu