26-10-2018, 23:00
Dzięki tolus24!
Sprawdzę VAGiem przepustnicę i pedał.
Te logi są zrobione na N75 z A3, w której siedział mój obecny silnik i która jechała jak nówka. Teraz dla świętego spokoju zamówiłem nówkę sztukę N75, ale chyba nie tu jest problem.
Skąd może dochodzić odgłos upuszczonego powietrza z turbiny - czy DV może dawać taki efekt jak z klasycznego blow-offa? Wcześniej tego nie słyszałem.
Sprawdzę VAGiem przepustnicę i pedał.
Te logi są zrobione na N75 z A3, w której siedział mój obecny silnik i która jechała jak nówka. Teraz dla świętego spokoju zamówiłem nówkę sztukę N75, ale chyba nie tu jest problem.
Skąd może dochodzić odgłos upuszczonego powietrza z turbiny - czy DV może dawać taki efekt jak z klasycznego blow-offa? Wcześniej tego nie słyszałem.