Witam.
Przepustnice i pedał gazu czy szerzej kontrolę obrotów można obejrzeć bodajże w blokach od 050 do 069 z czego przepustnica i pedał gazu to głównie 054 poz. 3i4 podczas jazdy, 060 poz. 1i2 w basic settings tylko na zapłonie, 062 poz. 3i4 tylko na zapłonie, dodatkowo w 060 poz.4 w basic settings powinno pokazać stan adaptacji przepustnicy. To pozwoli na ocenę tych dwóch rzeczy i ich wykluczenie. Poza tym, tak naprawdę log-i nie wykazują "wachlowania pedałem gazu", to co w nich widać nie jest tym spowodowane, na moje oko. Najpierw wymień ten N75, bo z tego co pamiętam pisałeś, że jednak jest uszkodzony, chyba w miejscu gdzie podawałem Ci prawidłowe podłączenie go i wtedy zrób dobre log-i. Jak na razie dla mnie, pomijając N75, z tego co piszesz i co sprawdziłeś, że jest dobrze, to albo przepływka albo ECU "robi sobie z nas jaja" .
Pozdrawiam
Przepustnice i pedał gazu czy szerzej kontrolę obrotów można obejrzeć bodajże w blokach od 050 do 069 z czego przepustnica i pedał gazu to głównie 054 poz. 3i4 podczas jazdy, 060 poz. 1i2 w basic settings tylko na zapłonie, 062 poz. 3i4 tylko na zapłonie, dodatkowo w 060 poz.4 w basic settings powinno pokazać stan adaptacji przepustnicy. To pozwoli na ocenę tych dwóch rzeczy i ich wykluczenie. Poza tym, tak naprawdę log-i nie wykazują "wachlowania pedałem gazu", to co w nich widać nie jest tym spowodowane, na moje oko. Najpierw wymień ten N75, bo z tego co pamiętam pisałeś, że jednak jest uszkodzony, chyba w miejscu gdzie podawałem Ci prawidłowe podłączenie go i wtedy zrób dobre log-i. Jak na razie dla mnie, pomijając N75, z tego co piszesz i co sprawdziłeś, że jest dobrze, to albo przepływka albo ECU "robi sobie z nas jaja" .
Pozdrawiam