Logi po regeneracji turbiny.
Choć pedał gazu jest wciśnięty do deski i NIE ODPUSZCZAM, to począwszy od 2800 obr zaczyna się ewidentne szarpanie (zaniki mocy). Wyczytałem gdzieś, że ECU steruje przepustnicą, aby nie doszło do przeładowania turbiny. Czy to prawda? Ponadto między 2800 a 3500 (bardzo na oko) słychać było wyraźny upust pary z turbiny (może 2-3 razy, jak przy blow-offie, ale to wszystko stale na trzecim biegu i przy pełnym bucie).
http://vaglogi.pl/log-003_020_K3WyY79.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_010_yrZ022.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_97Qds.html
Dodam, że przy pierwszym logowaniu (003-020) wywaliło mi przy wysokich obrotach (koło 5000) błąd przepływki - 17553 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus, P1145 - 35-10 - - - Intermittent. Po skasowaniu i przy kolejnych logach, już się nie pojawił.
Zamówiłem nowy N75, czekam aż dotrze.
Na co teraz zwrócić uwagę?
Choć pedał gazu jest wciśnięty do deski i NIE ODPUSZCZAM, to począwszy od 2800 obr zaczyna się ewidentne szarpanie (zaniki mocy). Wyczytałem gdzieś, że ECU steruje przepustnicą, aby nie doszło do przeładowania turbiny. Czy to prawda? Ponadto między 2800 a 3500 (bardzo na oko) słychać było wyraźny upust pary z turbiny (może 2-3 razy, jak przy blow-offie, ale to wszystko stale na trzecim biegu i przy pełnym bucie).
http://vaglogi.pl/log-003_020_K3WyY79.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_010_yrZ022.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_97Qds.html
Dodam, że przy pierwszym logowaniu (003-020) wywaliło mi przy wysokich obrotach (koło 5000) błąd przepływki - 17553 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus, P1145 - 35-10 - - - Intermittent. Po skasowaniu i przy kolejnych logach, już się nie pojawił.
Zamówiłem nowy N75, czekam aż dotrze.
Na co teraz zwrócić uwagę?