Nie jest dobrze...
Choć niby coraz bliżej rozwiązania. Bo turbosprężarka wróciła z regeneracji i mogę ją wykluczyć jako przyczynę. N75 włożony z auta, w którym wszystko działało jak należy, odpowiednio podpięty. Przewody pod- i nadciśnieniowe sprawdzone, tak samo króćce i inne przyłącza - brak nieszczelności. Zawór DV już wcześniej wymieniony.
Zostaje mi do sprawdzenia potencjometr pedału gazu, przepustnica i przepływomierz. Choć obstawiam te dwa pierwsze elementy, a to w związku z tymi dziurami podczas logowania - może ścieżki są już poprzecierane?
Szczerze - nie lubię jeździć tym autem i już nie mam do niego cierpliwości...
Choć niby coraz bliżej rozwiązania. Bo turbosprężarka wróciła z regeneracji i mogę ją wykluczyć jako przyczynę. N75 włożony z auta, w którym wszystko działało jak należy, odpowiednio podpięty. Przewody pod- i nadciśnieniowe sprawdzone, tak samo króćce i inne przyłącza - brak nieszczelności. Zawór DV już wcześniej wymieniony.
Zostaje mi do sprawdzenia potencjometr pedału gazu, przepustnica i przepływomierz. Choć obstawiam te dwa pierwsze elementy, a to w związku z tymi dziurami podczas logowania - może ścieżki są już poprzecierane?
Szczerze - nie lubię jeździć tym autem i już nie mam do niego cierpliwości...