Nieco odświeżę temat.
Jestem umówiony za dwa tygodnie na weryfikację auta. Ale poczyniłem pewne kroki:
1. wymieniłem korek zbiornika wyrównawczego - płynu już nie wypluwa, temperatura silnika nadal w normie (90-96 st)
2. zacząłem jeździć na LPG i (nie robiąc logów) stwierdzam, że wahania w doładowaniu występują nadal, więc to nie wina układu paliwowego.
Jak już pisałem w moim pierwszym poście, N75 mam podpięty tak:
co jest zgodne z tym schematem podciśnień (Etka, rys. 133-05):
http://pl.realoem.me/Volkswagen/MEX/SHA/...133/133005
ale kilka stron dalej, przy opisie turbosprężarki jest taki rysunek (145-50), który ma dokładnie taki N75 jak mój, ale zamienione dwa węże (albo założony zaworek do góry wtyczką):
http://pl.realoem.me/Volkswagen/MEX/SHA/...145/145050
Zacząłem szukać w różnych materiałach i taki sam opis znalazłem w książce Sam Naprawiam (dotyczy co prawda diesla, ale jednak). Tu też o tym piszą:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2383293.html
Jutro zamienię te dwa wężyki i zdam relację.
Jestem umówiony za dwa tygodnie na weryfikację auta. Ale poczyniłem pewne kroki:
1. wymieniłem korek zbiornika wyrównawczego - płynu już nie wypluwa, temperatura silnika nadal w normie (90-96 st)
2. zacząłem jeździć na LPG i (nie robiąc logów) stwierdzam, że wahania w doładowaniu występują nadal, więc to nie wina układu paliwowego.
Jak już pisałem w moim pierwszym poście, N75 mam podpięty tak:
co jest zgodne z tym schematem podciśnień (Etka, rys. 133-05):
http://pl.realoem.me/Volkswagen/MEX/SHA/...133/133005
ale kilka stron dalej, przy opisie turbosprężarki jest taki rysunek (145-50), który ma dokładnie taki N75 jak mój, ale zamienione dwa węże (albo założony zaworek do góry wtyczką):
http://pl.realoem.me/Volkswagen/MEX/SHA/...145/145050
Zacząłem szukać w różnych materiałach i taki sam opis znalazłem w książce Sam Naprawiam (dotyczy co prawda diesla, ale jednak). Tu też o tym piszą:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2383293.html
Jutro zamienię te dwa wężyki i zdam relację.