Witam.
Generalnie tragedii nie ma, jedyne co widać i co pokrywa się z Twoją obserwacją oraz potem przy wyższych obrotach, trochę za szybko przerwałeś logowanie powinieneś pociągnąć do 6tyś. obr/min, to w okolicach 2.9tyś. obr/min i praktycznie już do końca (gr. 033 poz.1) następuje nagłe przejście sondy ze zubażania mieszanki w stronę wzbogacania czyli zaczyna brakować paliwa względem powietrza i w tym samym czasie następuje też reakcja/cięcie przepływki i to pewnie jest to co odczuwasz, aczkolwiek wartości nie są jakieś kosmiczne aby tak się dało odczuć. Pytanie tylko czy paliwa zaczyna brakować, bo jest gdzieś nieszczelność i tego powietrza robi się za dużo czy pompa paliwa przysiada i nie daje odpowiedniego ciśnienia bądź wtryskiwacze już niedomagają czy najzwyczajniej w świecie syf obkleił pompę/filtr paliwa czy to przepływka akurat w tym zakresie "wprowadza chaos" (generalnie przepływka mogła by też więcej pokazywać) jednak potem cały czas ma tendencję wzrostową mimo ciągłego wzbogacania więc teoretycznie, to nie ona, no ale. Możesz zrobić ewentualnie jeszcze log-a 032 i podpiąć manometr przed samą listwą paliwa i zrobić pomiar ciśnienia w całym zakresie 1.4-6tyś. obr. podczas jazdy.
Pozdrawiam
Generalnie tragedii nie ma, jedyne co widać i co pokrywa się z Twoją obserwacją oraz potem przy wyższych obrotach, trochę za szybko przerwałeś logowanie powinieneś pociągnąć do 6tyś. obr/min, to w okolicach 2.9tyś. obr/min i praktycznie już do końca (gr. 033 poz.1) następuje nagłe przejście sondy ze zubażania mieszanki w stronę wzbogacania czyli zaczyna brakować paliwa względem powietrza i w tym samym czasie następuje też reakcja/cięcie przepływki i to pewnie jest to co odczuwasz, aczkolwiek wartości nie są jakieś kosmiczne aby tak się dało odczuć. Pytanie tylko czy paliwa zaczyna brakować, bo jest gdzieś nieszczelność i tego powietrza robi się za dużo czy pompa paliwa przysiada i nie daje odpowiedniego ciśnienia bądź wtryskiwacze już niedomagają czy najzwyczajniej w świecie syf obkleił pompę/filtr paliwa czy to przepływka akurat w tym zakresie "wprowadza chaos" (generalnie przepływka mogła by też więcej pokazywać) jednak potem cały czas ma tendencję wzrostową mimo ciągłego wzbogacania więc teoretycznie, to nie ona, no ale. Możesz zrobić ewentualnie jeszcze log-a 032 i podpiąć manometr przed samą listwą paliwa i zrobić pomiar ciśnienia w całym zakresie 1.4-6tyś. obr. podczas jazdy.
Pozdrawiam